لوپتگی: پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن می‌تواند نقطه عطفی برای رئال‌مادرید باشد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :400720

خولن لوپتگی معتقد است پیروزی تیمش مقابل ویکتوریا پلژن می‌تواند نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد.

خولن لوپتگی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر یک بر ویکتوریا پلژن جمهوری چک غلبه کردند، با اشاره به فشاری که روی او و شاگردانش بابت نتایج ضعیف اخیر هست، گفت: مهمترین چیز سه امتیاز این بازی بود. من مثبت‌اندیش هستم. ما این بازی را بردیم و به روند ناکامی‌مان پایان دادیم.

سرمربی رئال مادرید صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تیم با این پیروزی رشد خواهد کرد و پیروزی‌هایی که در ادامه کسب خواهیم کرد، کمک خواهند کرد تا به آرامش برسیم. پویایی تیم یک روزه حاصل نمی‌شود، اما فکر می‌کنم این پیروزی می‌تواند نقطه عطفی برای ما باشد.

وی در خصوص احساس و رفتارهای خود به خبرنگاران گفت: آیا شما روانشناسی مطالعه کرده‌اید؟ من احساس خوبی دارم و در کل خیلی تمایلی به لبخند زدن ندارم. با این حال امروز نسبت به بازی با لوانته – رئال مادرید در آن بازی 2 بر یک در خانه شکست خورد – خوشحال‌تر هستم.

لوپتگی تصریح کرد: پیروزی در این دیدار و قطع نوار ناکامی‌های‌‌مان خیلی مهم بود. برد قاطعانه‌تر البته می‌توانست برای ما بهتر باشد و با توجه به موقعیت‌های زیادی که خلق کردیم شایسته کسب نتیجه بهتر بودیم، اما از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده نکردیم. با جوی آرامتر در تیم نتایج بهتر هم رقم خواهد افتاد.

به گزارش تسنیم ،سرمربی سفیدپوشان مادریدی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم. خسته هستم، اما خوشحال هستم. این سه امتیاز هم با توجه به اینکه شرایط خودمان را می‌دانستیم، مهم بود.

رئال مادرید در حال حاضر با 6 امتیاز و به خاطر نتایج بازی‌رودررو، بالاتر از رم 6 امتیازی در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید