دی‌فرانچسکو: فکر می‌کنم ژکو بازی کردن در شب را به روز ترجیح می‌دهد!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲
    کد خبر :400694

سرمربی تیم فوتبال رم از نمایش بازیکنانش مقابل زسکا مسکو به خصوص مهاجم بوسنیایی‌اش ابراز رضایت کرد.

تیم فوتبال رم با کسب پیروزی 3 بر صفر در دیداری خانگی مقابل زسکا مسکوی روسیه در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، به رقابت شانه به شانه‌اش با رئال‌مادرید برای صدرنشینی در گروه G ادامه داد.

دو گل نخست این بازی را ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم به ثمر رساند تا تیمش اکنون تنها به خاطر نتیجه ضعیف‌تر در بازی‌های رودررو پایین‌تر از رئال مادرید قرار داشته باشد.

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی رم پس از بازی به خبرنگاران گفت: تیم ما در مقطع کنونی فراز و نشیب دارد. در ابتدای هفته در سری A مقابل اسپال ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما به محض آنکه اولین مشکل پیدا شد، ما کاملاً راه‌مان را گم کردیم. امروز خوب بازی کردیم اگرچه در برخی از مقاطع بازی، نگران ضدحملات خطرناک زسکا مسکو بودیم. با این حال ما این بار از موقعیت‌های‌مان نهایت استفاده را کردیم. رم هنوز هم موقعیت‌های فراوانی خلق می‌کند اما این فصل ما داریم بیش از فصل گذشته گل می‌خوریم و این همان جایی است که نیاز داریم پیشرفت کنیم.

دی‌فرانچسکو در ادامه به تمجید از ژکو پرداخت و اظهار داشت: اگر ژکو در بازی مقابل اسپال (دیداری در ابتدای هفته جاری که رم در خانه 2 بر صفر باخت) هم گل زده بود، من الان از او راضی‌تر بودم. می‌دانم که ما دوست نداریم از توپ‌های بلند استفاده کنیم اما گاهی اوقات لازم است برای کم کردن فشار حریف از این تاکتیک استفاده کنیم. ژکو هم به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند جلو بیایند و توپ را حفظ کنند. من فکر می‌کنم که ژکو مسابقات شبانه را به بازی در روز ترجیح می‌دهد. رم هرگز ثبات خاصی نداشته است و اعتماد به نفس هم با کسب نتایج مثبت متوالی به دست می‌آید. در نیمه اول ما در زمین حریف 13 بار توپ را از چنگ‌شان درآوردیم و این نشانه‌ای از همان فوتبالی است که من می‌خواهم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید