سیدجلال حسینی: برانکو از ما خواسته بود هجومی بازی کنیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
    کد خبر :400690

سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برانکو ایوانکوویچ از بازیکنانش خواسته بود تا مقابل السد قطر بازی هجومی ارائه دهند.

سیدجلال حسینی در پی تساوی یک – یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به فینال این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: در این دیدار دو تیم از بهترین تیم‌های آسیا به مصاف هم رفتند و باید بگویم السد هم تیم خیلی خوبی بود.

وی در ادامه افزود: ما بازی را به خاطر یک گل برتری که از بازی رفت داشتیم، کمی دفاعی آغاز کردیم، اما گلی که السد به ثمر رساند باعث شد تا شروع به بازی کردن کنیم و بازی مدنظرمان را ارائه کردیم. ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل گرفتیم. ما در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کردیم و با فشاری که آوردیم به گل رسیدیم. در نیمه دوم ما بازی بهتری انجام دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برانکو بین دو نیمه به ما گفت که چه ما عقب باشیم، چه جلو باشیم، باید بازی مدنظر خودمان را انجام دهیم. حتی پیش از آغاز بازی برانکو از ما خواست که بازی هجومی ارائه دهیم که در نیمه اول نتوانستیم در حمله موفق باشیم. در نیمه دوم اما در حمله بهتر بودیم.

به گزارش تسنیم ،حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین بخش پیروزی مقابل السد این بود که هواداران‌مان را خوشحال کردیم، چون آنها در این بازی سنگ‌تمام گذاشتند. خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت فینال هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید