دستگیری قاتلان دو زن پس از موبایل قاپی

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲
    کد خبر :400562

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان جنایت منطقه نامجو در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت : حوالی ساعت ۱۲ روز ۳۰ مهرماه سال جاری وقوع دو فقره جنایت در یک خانه مسکونی به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد ‌که پس از حضور ماموران در محل و با دستور بازپرس ویژه قتل رسیدگی به موضوع به پلیس آگاهی واگذار شد.
وی افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و با انجام اقدامات ویژه پلیسی ، دو متهم پرونده بنام های حمید و محمود که هر دو نفر ۳۰ ساله بودند در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به متواری شدن متهمین از شهر تهران ، اقدامات برای دستگیری آنها کماکان ادامه داشت تا اینکه سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که این دو نفر در شهرستان ارومیه به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان دستگیر شده‌اند.

به گفته ولیپور گودرزی بلافاصله موضوع با پلیس آگاهی شهرستان ارومیه هماهنگ شد و برابر روال قانونی متهمین برای انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند تا پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از آنها آغاز شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این دو نفر دو خانم ۴۰ و ۲۵ ساله را در داخل یک واحد مسکونی در خیابان شاه مرادی به قتل رسانده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید