آیپد مینی 5، ایرپاور و ایرپاد‌ جدید اوایل ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند

    کد خبر :400240

چندی پیش اپل از سری آیفون‌ های جدید خود رونمایی نمود اما این مسئله بدین معنی نیست که دیگر اپل محصول جدیدی تا پایان سال میلادی عرضه نخواهد کرد. همانطور که می‌دانید کمپانی کوپرتینویی قرار است هشتم آبانماه از مدل‌ های جدید آیپد پرو خود رونمایی کند. حال مینگ چی کو، تحلیلگر معروف مدعی شده که غول سیلیکون ولی هنوز محصولات دیگری در دست تولید دارد و قصد دارد کمی بعدتر‌ آنها را نیز روانه‌ی بازار‌ های جهانی کند.

کو باور دارد شارژر بیسیم ایرپاور که تا به حال بحث‌های زیادی درباره آن مطرح شده، بالاخره در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی یا اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند تمام گجت‌ های خود را با استفاده از این گجت شارژ نمایند. علاوه بر این به نظر می‌رسد که نسخه‌ های آپدیت شده‌ای از ایرپاد اپل نیز در محدوده زمانی مشابهی به بازار وارد شوند.

چندی پیش گزارشاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد کمپانی کوپرتینویی دیگر برنامه‌ای برای تولید محصولی از سری آیپد مینی ندارد. با این وجود کو معتقد است که نسل پنجم آیپد مینی در دست توسعه است و بعید نیست در جریان رویداد بهاره‌ی این شرکت، از آن پرده برداری شود.

البته باید در نظر داشت که این تبلت، جزو مدل‌ های پرو نخواهد بود و طراحی قبلی خود را حفظ خواهد کرد. در عوض یک پردازنده‌ی قویتر در آن بکار خواهد رفت که چیپ A8 بکار رفته در پیشنیانش در برابر آن، حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

عرضه زودهنگام شارژر بی سیم ایرپاور دور از انتظار نیست چرا که اپل مدت کوتاهی بعد از مراسم رونمایی آیفون‌ های جدیدش تمام اشارات به AirPower را از وب سایت خود حذف کرد. اما مشتریان آیفون XS و XS Max متوجه شدند که اشاراتی به این شارژر در بسته بندی و دفترچه راهنمای این محصولات شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید