تیمور غیاثی: احسان حدادی پنج‌شنبه به جلسه سازمان تیم‌های ملی می‌آید

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷
    کد خبر :399856

تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: احسان حدادی یکی از اعضای خانواده دوومیدانی است و در هر خانواده‌ای هم ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد.

تیمور غیاثی درخصوص دعوت از احسان حدادی برای حضور در فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: روز پنجشنبه جلسه سازمان تیم‌های ملی به منظور برنامه‌ریزی برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان برگزار می‌شود و از احسان نیز دعوت کرده‌ایم که تا در این جلسه حضور پیدا کند و صحبت‌های خود را برای حضور موفق در تورنمنت‌های پیش‌رو مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی میان فدراسیون و حدادی وجود ندارد، گفت: حدادی مثل فرزند ما است و جزو خانواده بزرگ دوومیدانی به حساب می‌آید. به هر حال در هر خانواده‌ای اختلاف سلیقه وجود دارد. ما باید بنشینیم و مسائل مختلف را حل و فصل کنیم.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی با رد موضوع قهر کردن حدادی پس از اتفاقات هفته‌ای اخیر عنوان کرد: احسان عاقل‌تر از این حرف‌هاست که قهر کند. او باید از شرایط اقتصادی مملکت، برنامه و بودجه فدراسیون با خبر است و باید این مسائل را در نظر بگیرد. به هر حال شخصاً به این جلسه امیدوارم و آرزو می کنم بهترین اتفاقات و تصمیمات در آن گرفته شود که به نفع دوومیدانی باشد.

به گزارش تسنیم ،غیاثی ادامه داد: دوومیدانی‌کاران الان در زمان استراحت و ریکاوری بسر می‌برند. احسان هم یکی از همین ورزشکاران است و فکر می‌کنم از 10 روز دیگر کارش را آغاز کند. الان دوومیدانی‌کاران همه دنیا در شرایط ریکاوری هستند تا بتوانند خودشان را برای مسابقات آینده آماده کنند. به هر حال فردا جلسه مهمی در فدراسوین برگزار می‌شود که به دلیل پیش‌رو بودن مسابقات قهرمان آسیا و جهان، اهمیت زیادی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید