تمهیدات ترافیکی دیدار پرسپولیس و السد اعلام شد

    کد خبر :399730

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور برای دیدار عصر امروز دو تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر خبر داد و تمهیدات ترافیکی اطراف ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ امروز بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که در همین راستا نیز تمهیدات ترافیکی خاصی از سوی پلیس پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر این اساس لازم است تا جایی که ممکن است تماشاگران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس برای حضور در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و با وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه نروند، اما اگر قصد استفاده از وسیله نقلیه شخصی خود را دارند باید توجه کنند که حتما خودرو را در پارکینگ‌های ورزشگاه پارک کرده و از پارک آن در محل‌های نامناسب و غیر مجاز خودداری کنند، چرا که در غیر این صورت عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی مجبور به جابجایی خودرو هستند.

وی از تماشاگران خواست از ایجاد سد معبر و اخلال در تردد خودروها جدا پرهیز کنند.

جبارزاده درباره محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف ورزشگاه آزادی نیز گفت: در مسیر شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت بلوار چوگان و مسیر شرق به غرب آزادراه تهران ـ کرج به سمت شمال شیشه مینا یعنی پل‌های غربی و شرقی، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در مسیر غرب به شرق آزاد راه تهران ـ کرج به سمت بلوار چوگان شمال و مسیر جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه و نیز مسیر جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه نیز محدودیت ترافیکی وجود دارد.

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم در ورودی بلوار جهاد جنوبی و مسیر غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی استادیوم و مسیر شمال به جنوب خیابان ساحل ورودی به بلوار غربی استادیوم و دور برگردان میدان تیر و کمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از ساعت‌ها قبل از شروع بازی در محل حضور داشته و تا پس از پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه استقرارشان ادامه خواهد داشت، گفت: درخواست ما از تمامی تماشاگران این است که پس از پایان دیدار از حرکت در مسیر بزرگراه خیابان خودداری کنند و همچنین با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کرده و به هیچ عنوان بیشتر از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه سرنشینی را سوار نکنند، چرا که این‌ها مواردی است که سبب بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید