حضور مأموران زن در ورزشگاه آزادی برای کنترل ورود بانوان در پوشش آقایان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴
    کد خبر :399454

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند به هافبک عراقی این تیم به خاطر درگذشت مادرش تسلیت بگویند.

به گزارش مهر، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر قهرمانان آسیا، ازساعت ۱۸:۳۰ امروز بین تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

* اسپانسر باشگاه پرسپولیس که برند خود را روی پیراهن این تیم تبلیغ می کند، کیوسک هایی را داخل ورزشگاه آزادی قرار داده و به تماشاگران بازی امروز این کارت رایگان را اهدا می کند.

* مأموران خانم نیروی انتظامی برای کنترل بانوانی که در پوشش آقایان قصد ورود به ورزشگاه آزادی را دارند در ورودی این مجموعه مستقر شدند.

* ورود هواداران به داخل مجموعه همچنان پر رنگ است و تماشاگران زیادی در حال تهیه بلیت برای ورود به ورزشگاه هستند.

* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس قرار است در جریان امروز این تیم مقابل السد قطر چند طرح موزائیکی را روی صندلی تماشاگران پیاده کنند. آنها قصد دارند ضمن تسلیت به بشار رسن هافبک عراقی سرخ پوشان بابت از دست دادن مادرش، لوگوی بزرگ باشگاه پرسپولیس را پیاده کنند.

* نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه آزادی از هواداران خواست چادرهایی که از شب گذشته در مقابل درب ورودی اصلی مجموعه آزادی زده بودند را جمع کنند تا خللی در رفت و آمد هواداران ایجاد نکند.

* با وجود اینکه علی کریمی سرمربی جدید سپیدرود رشت مدتهاست بازی نمی کند اما برخی هواداران این تیم پیراهن ورزشی وی را که در پرسپولیس شماره ۸ پوشیده بود به تن کرده بودند که در نوع خود جالب توجه بود.

* نیروی انتظامی از حوالی ساعت ۸:۴۰ پارکینگ های شرقی ورزشگاه آزادی را باز کرد تا اتومبیل های تماشاگران در آن قسمت از ورزشگاه نیز مستقر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید