علی دایی: پرسپولیس نباید شانس قهرمانی در آسیا را از دست بدهد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :399443

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت این تیم با السد قطر، گفت: با این تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل حریفانش تسلیم نمی‌شود.

به گزارش مهر، علی دایی پیش از بازی پرسپولیس با السد قطر گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی در پیش دارد و برای صعود به فینال نیاز به گرفتن بهترین نتیجه دارد. آنها تا الان خیلی خوب کار کرده اند.دیداری که آنها پیروز شدند (در دومین بازی) نشان داد که چقدر تیم حرفه ای هستند و سرمربی آنها (برانکو) چقدر باهوش است.

دایی که سابقه بازی در السد و سرمربیگری در پرسپولیس را دارد، تاکید کرد: زمان زیادی از وقتی که یک تیم ایرانی قهرمان آسیا شده است، می گذرد ولی پرسپولیس حالا شانس قهرمانی را دارد و نباید این شانس را از دست بدهند.

سرمربی تیم سایپا که با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرده است، تاکید کرد: پرسپولیس بازیکنان برجسته زیادی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران است. سیدجلال حسینی خط دفاعی را خیلی خوب رهبری می کند و جلوی آنها هم بازیکنان خوبی مثل علی علیپور هستند که به تیم در این فصل کمک زیادی کرده اند.

دایی در ادامه تاکید کرد: تیم های ایرانی در ورزشگاه آزادی تسلیم نمی شوند بخصوص پرسپولیس با تعداد بالای تماشاگرانی که دارد. این تماشاگران کار را برای هر تیمی سخت می کند. من دوبار برای پرسپولیس بازی کرده ام و به خوبی می دانم که این هواداران بازیکنان را به جلو هدایت می کنند و به آنها اعتماد به نفس می دهند. حتی زمانی که باشگاه مشکلات زیادی دارد، هواداران این مشکلات را خنثی می کنند و این یکی از مزیت های پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید