نمایشگاه خودروی تهران 97 به تعویق افتاد

    کد خبر :398662

همزمانی دو نمایشگاه مرتبط با صنعت خودرو باعث گردید سومین دوره نمایشگاه خودروی تهران که قرار بود آبان ماه برگزار گردد به آذر ماه موکول گردد.

پیش از این اعلام شده بود که سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در واپسین روزهای آبان‌ماه برگزار خواهد شد، اما به‌خاطر همزمان شدن زمان برگزاری این نمایشگاه با یکی دیگر از نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت خودرو، تصمیم بر این شد که برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب به زمان دیگری موکول شود. زمان برگزاری سومین دوره نمایشگاه شهر آفتاب از ۲۶ تا ۲۹ آبان‌ماه درنظر گرفته شده بود که احتمالا با تاخیر یک‌ماهه به ۲۶‌تا ۲۹‌آذرماه موکول می‌شود.

به گزارش پردیس خودرو، گفتنی است در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودرو شهر آفتاب نیز همچون دوره‌های گذشته شرکت‌های خودروسازی تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه خودرویی هر سال خواهند کرد. البته درصورتی‌که این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه دیگری برگزار می‌شد، این احتمال وجود داشت که این تداخل باعث کاهش مخاطب برای هر دو نمایشگاه شود.

علیرضا عاجزی مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران با اعلام این خبر گفت: خودروسازی و قطعه سازی از یکدیگر جدای نیست و با پیشنهاد مسئولان وزارت صنعت و هم اندیشی با متولیان امر، تصمیم بر این شد تا سومین نمایشگاه خودرو تهران در آذرماه امسال برپا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید