فعالیتهای ستادی جشنواره موسیقی جوان آغاز شد

    کد خبر :39598

مدیرعامل انجمن موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های دبیرخانه جشنواره موسیقی جوان از احتمال افزایش اعضای هیات داوران بخش موسیقی نواحی جشنواره موسیقی جوان سخن گفت.
بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: تمامی کارهای مربوط به برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی جوان در حال انجام است و ما از چندی پیش که تقویم جشنواره را به طور کامل تدوین کردیم مشغول برگزاری جلسات مختلف هستیم که بر اساس آن بتوانیم روند جشنواره را پیش ببریم.

وی ادامه داد: با توجه به تاریخ ارسال آثار در مرحله اول که ۳۱ تیرماه اعلام شده است هیات انتخاب، کارها را در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی و موسیقی کلاسیک آغاز خواهند کرد و با در نظر گرفتن تقویم جشنواره فکر می کنم اواسط مرداد ماه اسامی نهایی شرکت کنندگان در جشنواره یازدهم اطلاع رسانی می شود. ضمن اینکه ترکیب هیات بازبین و داوران جشنواره هم بر اساس دوره های پیشین چیده شده و تردیدی نیست که هنرمندان عزیزی که به عنوان هیات انتخاب و داور در جشنواره امسال حضور دارند با نهایت دقت نسبت به انتخاب آثار اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در پایان گفت: بیش از هفتاد هنرمند برگزیده موسیقی کشورمان به عنوان داور و هیات انتخاب در این دوره از جشنواره حضور دارند. البته ما بنا داریم در بخش موسیقی نواحی تعداد هیات داوران را افزایش دهیم که بتوانیم در این بخش فضای کار را با ابعاد گسترده تری برگزار کنیم و در روزهای آینده در این زمینه اطلاع رسانی تکمیلی انجام می گیرد.

یازدهمین جشنواره موسیقی جوان روزهای شهریور ماه سال ۹۶ به دبیری هومان اسعدی توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سه بخش موسیقی دستگاهی ایرانی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی در قالب سه گروه سنی «الف – ۱۵ تا ۱۸ سال»، «ب – ۱۹ تا ۲۳ سال» و «ج – ۲۴ تا ۲۹ سال» برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید