نسل سوم سیتروئن C1 الکتریکی خواهد بود

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :394201

سیتروئن C1 نسل بعد ممکن است یک گام انقلابی برداشته و در قالب یک خودروی تمام الکتریکی آماده عرضه به مشتریان شود.

سخنگو و مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن در حاشیه نمایشگاه بین المللی پاریس 2018 که در هفته‌های گذشته برگزار شد اعلام کرد که سیستم‌های محرک الکتریکی، مسیر احتمالی خودروهای شهری این شرکت خواهد بود که می‌تواند امکان کوچک سازی اتومبیل را برای شرکت سازنده فراهم کند. بنابراین فکر می‌کنیم که چنین اتفاقی خواهد افتاد و نسل بعدی سیتروئن C1 به عنوان یک خودروی شهری کوچک در این مسیر قرار خواهد گرفت و این احتمال وجود دارد که در قالب یک خودروی تمام الکتریکی راه اندازی شود. هرچند تویوتا به عنوان یکی از همکاران این شرکت، همچنان بر روی تولید و عرضه تویوتا آیگو با پیشرانه‌های درون سوز پاک اسرار دارد.

رئیس هیئت مدیره کمپانی خودروسازی تویوتا در قاره اروپا اعلام کرد: اگر ما یک استراتژی مشترک با شرکای خود داشته باشیم، همکاری ما با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند، اما اگر یک استراتژی متفاوت با شرکای خود داشته باشیم، به دنبال توقف اختلافات و رسیدن به یک نقطه مشترک خواهیم بود.

اما شرکت خودروسازی تویوتا هنوز آماده تغییر در خودروی شهری “تویوتا آیگو” نیست و این اتومبیل می‌تواند نیازهای مشتریان جوان را بهتر پاسخ دهد و این موضوع برای ما خوب و رضایت بخش خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید