خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به شهروندان در روز قدس و عید فطر

    کد خبر :39077

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمات رسانی رایگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.

مازیار حسینی در مورد تمهیدات برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید سعید فطر از آمادگی کامل مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و گفت:علاوه بر خدمات رایگان مترو در شب‌های قدر از ساعت 24 تا 4 صبح کلیه خطوط مترو روز قدس و روز عید سعید فطر تا پایان مراسم به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

حسینی در خصوص خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیز یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت به صورت شبانه روزی و با دپوی ناوگان ظرفیت مناسب جهت جابه جایی شهروندان از میادین و مساجد اصلی شهر تهران را به صورت رایگان به محل برگزاری نماز جمعه روز قدس و عید سعید فطر فراهم می کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون شهردار تهران که در جلسه هماهنگی مدیران حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگی تهران صحبت می‌کرد، تاکید کرد: کلیه مناطق شهرداری تهران، شبکه حمل و نقل عمومی و پلیس راهور ناجا باید با هماهنگی میدانی و عملیاتی سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر این حرکت معنوی ارزشمند ایفا کرده و به لطف خدا رضایت شهروندان را شاهد باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید