زمزمه‌های نامزدی اسکار برای خواننده مشهور

    کد خبر :389956

تا یک هفته پیش گلن کلوز را برای نقش‌آفرینی در «همسر» پیشتاز نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست می‌دانستند.

گلن گلوز ۷۱ ساله نقش همسر جو کستلمن (جاناتان پرایس) را در این فیلم مهجور ایفا می‌کند که قرار است همسرش جایزه نوبل ادبیات را دریافت کند.«همسر» ساخته بیورن رانچ محصول ۲۰۱۷ است اما در آمریکا سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمده است.در این فیلم علاوه بر گلن کلوز و جاناتان پرایس، کریستین اسلیتر نیز حضور دارد.

سال گذشته فرانسیس مک‌دورمند نهمین بازیگر مسن تاریخ اسکار شناخته شد که توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست را در ۶۰ سالگی دریافت نماید. اما از زمان اکران عمومی «ستاره ای متولد شده است» با بازی لیدی گاگا و بردلی کوپر و نقدهای مثبتی که نقش‌آفرینی لیدی‌گاگا گرفته و با توجه به نظر کارشناسان اسکار لیدی گاگا یکی از رقبای اصلی نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست امسال خواهد بود.

«ستاره‌ای متولد شده است» در داخل آمریکا فروش ۴۱٫۲ میلیون دلار داشته است. از دوران نمایش فیلم در جشنواره جهانی فیلم ونیز نقش‌آفرینی خویشتن‌دارانه لیدی‌گاگا که بروزی از شخصیت‌واقعی این خواننده را ندارد- جدا از ترانه‌های شنیدنی که در فیلم خوانده- بیش از گذشته توجه را به استعداد او در زمینه بازیگری جلب کرده است.

اگر اما گلن کلوز قافیه را به لیدی گاگا ببازد، تاریخ تکرار می‌شود. ۳۱ سال پیش گلن کلوز جایزه اسکار را به خواننده مشهور شر برای فیلم «دیوانه» باخت. گلن کلوز تاکنون هفت بار نامزد جایزه اسکار شده و هر هفت بار این جایزه را نبرده است ویکی از بدشانس‌ترین بازیگران زن تاریخ اسکار قلمداد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید