مدیران کدام حوزه‌ها بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند؟

    کد خبر :38526

بر اساس داده‌های به‌دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال 95، مدیران شاغل در بخش نفت، گاز و پتروشیمی بیشترین حقوق را در کشور دریافت می‌کنند.

بر اساس این گزارش آمار و اطلاعات مربوط به حقوق‌های دریافتی بیش از 100هزار نفر از شاغلان کشور در سه سطح مدیران ارشد، مدیران میانی و سطوح غیرمدیریتی جمع‌آوری و بررسی شده است.

بر اساس این گزارش مدیران ارشد حوزه نفت و گاز با دریافتی متوسط 6.9 میلیون تومان در ماه صدرنشین هستند و مدیران ارشد حوزه کامپیوتر و نرم‌افزار با 5.5 و حوزه عمران و ساختمان با 4.9 میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

در سطح مدیران میانی، صدرنشینی با شاغلان نظام بانکی است. مدیران میانی نظام بانکی کشور به طور متوسط رقمی در حدود 4.4 میلیون تومان در ماه دریافتی دارند و بعد از آنها مدیران میانی حوزه نفت و گاز با 3.7 میلیون و مدیران صنایع مخابراتی و الکترونیکی با 3.5 میلیون تومان دریافتی ماهانه قرار دارند.

بنا بر یافته‌های گزارش حقوق و دستمزد، در سطوح غیرمدیریتی، کارمندان حوزه‌های سرمایه‌گذاری و بورس با حقوق ماهانه 2.8 میلیون تومان بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند و رتبه‌های بعدی از آن کارکنان بخش نفت و گاز و صنایع مخابراتی و الکترونیکی است که به طور متوسط 2.4 میلیون تومان درآمد ماهانه دارند.

گزارش حقوق و دستمزد گزارشی است که برای چهارمین سال متوالی، جهت آگاهی فعالان بازار کار از میانگین حقوق و دستمزدها در کشور توسط سایت ایران‌تلنت منتشر می‌شود. برای آگاهی از حقوق و دستمزدهای دریافتی در سایر گروه‌های شغلی، می‌توانید به وب‌سایت irantalent.com مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید