حریق در انبار 3 هزار متری در تهران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۰۱
    کد خبر :384454

انبار مسقف به وسعت 3 هزار متر در محله مشیریه تهران طعمه حریق شد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آتش سوزی در یک انبار کالا در محله مشیریه اظهار کرد: این حادثه ساعت 14:32 دقیقه امروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله عوامل آتش نشانی از پنج ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. همچنین عوامل شهرداری منطقه 15 در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات این آتش سوزی افزود: آتش سوزی در یک مجتمع انبار به وسعت 3 هزار متر که مسقف هم بود، رخ داده و دود غلیظی هم از دور نمایان بود که نشان از گستردگی حریق بود.

وی افزود: آتش نشانان در مدت کوتاهی در محل حاضر شدند و عملیات را از چند طرف آغاز کردند. با توجه به اینکه در مجاورت محل آتش سوزی مواد قابل اشتعال وجود داشت و آتش در حال سرایت به آنها بود، آتش نشانان تمام تلاش خود را به کار بستند تا از سرایت آتش جلوگیری شود و خوشبختانه تا این لحظه شاهد گسترش بیشتر آتش نبودیم.

ملکی همچنین گفت: چند مورد صدای انفجارهای کوچک هم به گوش رسید که حاکی از وجود مواد قابل اشتعال است، اما آنچه بیشتر در این محل وجود دارد، مواد پلاستیکی و پالت‌های چوبی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آتش نشانان مشغول عملیات هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید