برخی برای ورشکستگی ساختگی بیمارستان امام خمینی کرج کیسه دوخته‌اند!

    کد خبر :381246

نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از تجمع مجدد کارکنان این بیمارستان خبر داد و مدعی شد: برخی مسئولان در استان برای فروش بیمارستان امام خمینی(ره) به قیمت پایین و غیرمتعارف، به دنبال ورشکستگی ساختگی و رکود این بیمارستان هستند و همین موضوع باعث شده بخش‌های مختلف این بیمارستان تعطیل شود.

قاسم طاهری در گفت‌وگو با  ایسنا افزود: امروز یکشنبه هشتم مهرماه افزون بر 300 نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به منظور احقاق 11 ماه حقوق معوقه خود برای چندمین بار دست به تجمع زدند. پس از این تجمع با رئیس شورای شهر کرج نیز دیداری انجام شد تا مشکل بیمارستان امام خمینی(ره) از طرف شورای شهر نیز پیگیری شود.

وی، تعطیلی بخش‌های درآمدزای این بیمارستان را نقطه شروع مشکلات این بیمارستان، عنوان و خاطرنشان کرد: این بیمارستان زیر نظر سازمان همیاری شهرداری‌ها اداره می‌شود اما کار این سازمان بیمارستان‌داری نیست؛ عده‌ای هم که در استان به دنبال رکود و ورشکستگی ساختگی بیمارستان بودند بخش‌های زنان، آنژیوگرافی، آی.سی.یو، سی.سی.یو و … این بیمارستان را به تعطیلی کشاندند و در حال حاضر فقط بخش داخلی فعال است که آن هم چندان درآمدزا نیست.

طاهری مدعی شد: افرادی در برخی نهادهای استان عمداً به دنبال تعطیلی این بیمارستان هستند تا در وضعیت فعلی با فروش بیمارستان سود کنند؛ مسئولانی هم هستند که اگر به موضوع ورود کنند وضعیت بیمارستان درست می‌شود اما متأسفانه به این مسأله بی توجه هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر تعطیل کردن بخش‌های درآمدزای بیمارستان، برخی از پزشکان نیز بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می‌کردند را به سایر بیمارستان‌های استان که در آن ذینفع هستند ارجاع دادند و همین باعث کم شدن مراجعه به بیمارستان امام خمینی(ره) شده است.

طاهری افزود: کاهش تعرفه‌های بیمارستان و تبدیل تعرفه‌های نیمه‌دولتی به دولتی نیز در مشکلات امروز بیمارستان امام خمینی(ره) نقش داشته است.

وی مشکل اساسی را تلاش برخی برای ورشکستگی ساختگی و فروش بیمارستان با قیمتی غیرمتعارف عنوان و اعلام کرد: متأسفانه در چنین شرایطی مدیر بیمارستان و مدیر مالی بیمارستان نیز پاسخگو نیستند.

طاهری از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های البرز انتقاد کرد و گفت: این مسئول با وجود مشکلاتی که امروز وجود دارد به ما پاسخی نداده است؛ شب گذشته هم صدا و سیما یک مصاحبه آرشیوی متعلق به اسفند سال گذشته از وی در خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) پخش کرد که جای تعجب دارد.

خبرنگار ایسنا برای بررسی بیشتر موضوع بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های البرز و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تماس گرفت که این تماس‌ها نتیجه‌ای در بر نداشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید