ماجرای حضور فن‌خال در ایران چه بود؟/ پیشنهاد از تیم ملی و تراکتورسازی؛ چیزی شبیه به یک شوخی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶
    کد خبر :381125

ماجرای حضور مربی مطرح هلندی در ایران و داشتن پیشنهاد با وجود اینکه حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت، اما شبیه به یک شوخی بود.

اخیراً فیلمی از لوئیز فن‌خال منتشر شده است که همراه با فردی ایرانی مقیم هلند در یک ماشین حضور دارد. انتشار این ویدئو باعث شد تا حاشیه‌هایی مطرح شود مبنی براینکه فن‌خال قرار است برای مربیگری راهی ایران شود. حتی کار به رسانه‌های رسمی بین‌المللی نیز کشیده و این‌گونه اعلام شد که فن‌خال برای بررسی دو پیشنهاد از تراکتورسازی و تیم ملی ایران به کشورمان سفر خواهد کرد.

این در حالی است که سرمربی مطرح هلندی در این ویدئو خطاب به مردم ایران می‌گوید: «سلام ایران؛ من در ماشین دوستم سالار نشستم. من به ایران خواهم آمد، چون سالار دعوتم کرده و من خیلی افتخار می‌کنم، چون کنجکاو هستم کشور شما را ببینم. می‌بینم‌تان». فن‌خال در پایان هم به زبان فارسی می‌گوید: «زنده باد ایران».

با این حال ماجرای حضور فن‌خال در ایران برای بررسی دو پیشنهاد از تراکتورسازی و تیم ملی در حالی به صورت جدی مطرح شده است که چنین ماجرایی بیشتر شبیه به شوخی است. ماجرا از این قرار است که یکی از ایرانیان مقیم هلند دیداری با فن‌خال داشته و از این مربی مطرح هلندی دعوت کرده است تا به ایران سفر کند. او همچنین خواسته است تا فن‌خال پیامی برای مردم ایران بفرستد که حتی در این ویدئوی کوتاه اشاره‌ای به اینکه می‌خواهد برای مربیگری به ایران بیاید، نکرده است.

به گزارش تسنیم ،فن‌خال سابقه مربیگری در تیم ملی هلند، بارسلونا، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، آژاکس و چندین تیم مطرح اروپایی دیگر را دارد. طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم او در حال حاضر نیز چند پیشنهاد دیگر از تیم‌های مطرح اروپایی دارد، اما برای ادامه فعالیت مربیگری تصمیمی نگرفته است. شایعه پیشنهاد تراکتورسازی به این مربی با سابقه و گرانقیمت در حالی مطرح شده است که مسئولان این باشگاه چنین موضوعی را تأیید نکرده‌اند و در خصوص پیشنهاد مربیگری تیم ملی هم فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید