عرضه مستقیم روغن موتور به کامیونداران/ افزایش قیمت نداریم

    کد خبر :381105

دبیر انجمن پالایشگاه‌های روغن سازی گفت: برای حل مشکل کامیون داران و تأمین روغن مورد نیاز آن‌ها، عرضه مستقیم کالا از جانب شرکت‌های روغن سازی آغاز شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از صداوسیما، حمیدرضا خلیلی با بیان اینکه هم اکنون ۴ شرکت اصلی تولیدکننده روغن در کشور با حداکثر ظرفیت تولید و توزیع فعالیت می کنند گفت: محصولات روانکار هیچ تغییر قیمتی نداشته و تمامی محصولات با قیمت مصوب به بازار عرضه می شود.

وی با بیان اینکه طرح عرضه مستقیم کالا نیز آغاز شده است گفت: دو شرکت بزرگ تولیدکننده روانکارهای دیزلی محصولات خود را با قیمت مصوب در پالایشگاه به مشتریان عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است عده ای از شرایط موجود سوء استفاده کنند و با احتکار کالا بخواهند قیمت ها را بالا ببرند و یا کالای خود را با سودی غیر متعارف به فروش برسانند، گفت: به عنوان دبیر انجمن پالایشگاه های روغن سازی اعلام می کنم این مسأله تخلف محض است و قطعاً موارد را از طریق مراجع ذی ربط پیگیری خواهیم کرد.

خلیلی با بیان اینکه فهرست مشتریان و عاملان فروش و همچنین فهرست کالاهای خریداری شده از جانب آنان به طور متناوب به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده اعلام می شود گفت: در صورت محرز شدن هر تخلفی با آن برخورد خواهیم کرد.

دبیر انجمن پالایشگاه های روغن سازی در پایان تاکید کرد: تمام پالایشگاه ها با حداکثر ظرفیت تولید می کنند و با اجرای برنامه های خاص تولید را نیز افزایش داده اند بنابراین هیچ کمبودی در تامین روغن مورد نیاز کامیون داران وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید