درخواست برای دعوت آنتونی استوکس به تیم ملی ایرلند پس از درخشش در تراکتورسازی

  • ورزشی
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹
    کد خبر :380313

رسانه‌های کشورهای اسکاتلند و ایرلند به گلزنی‌های آنتونی استوکس، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز واکنش نشان دادند.

تیم فوتبال تراکتورسازی عصر روز گذشته (جمعه) در دیدار هفته هشتم مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، به پیروزی پرگل 6 بر صفر دست یافت. آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازان، چهار گل در این بازی به ثمر رساند.

درخشش استوکس از دید رسانه‌های اسکاتلندی و ایرلندی پنهان نماند. سایت «سان» در این خصوص نوشت: استوکس 30 ساله پس از انتقال غافلگیرکننده این فصل به ایران، با به ثمر رساندن پنج گل در هفت بازی، اکنون در آماده‌ترین شرایط خود به سر می‌برد. قهرمان تیم هیبرنیان اسکاتلند با ادامه روند گلزنی‌های خود برای تراکتورسازی، این تیم را به پیروزی قابل توجه 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان رساند. مهاجم پیشین تیم ملی ایرلند که نمی‌توانست خوشحالی خود را پنهان کند، این خبر را در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.

لی اروین و هری فورستر هم در فصل نقل و انتقالات به خاورمیانه رفتند، اما این دو تاکنون نتوانسته‌اند موفقیت استوکس را در لیگ خلیج فارس تکرار کنند. این دو در این فصل پنج بار به میدان رفته‌ و در باز کردن دروازه حریفان، ناکام مانده‌اند.

به گزارش تسنیم ،سایت «اسپورتس جو» که به اتفاقات ورزش ایرلند می‌پردازد، از مارتین اونیل سرمربی تیم ملی این کشور درخواست کرد که دستیارش را برای دیدن بازی‌های استوکس و بازگرداندن او به تیم ملی ایرلند به ایران بفرستد.

سایت اسکاتلندی «دیلی رکورد اسپورت» هم نوشت: آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازی با به ثمر رساندن چهار گل در یک مسابقه، به روند گلزنی‌های خود ادامه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید