مسابقه بزرگ عکاسی در تئاتر باران برگزار می شود

تئاتر باران در اولین روز از اجرای دو تئاتر «ساکورا» از کشور ژاپن و «عاج معلق» از کشور ایتالیا، مسابقه عکاسی برگزار می‌کند.

کمپانی تئاتر باران با همکاری کمپانی تئاتر پوتلج، اولین جشنواره بینافرهنگی باران 2017 را از سوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌کند. مسابقه بزرگ عکاسی برای نمایش‌هایی از دو کشور ایتالیا و ژاپن در اولین روز اجرا برپا می‌شود.

این مسابقه سوم اردیبهشت ماه در سالن تئاتر باران برگزار و به نفرات اول تا سوم برگزیده توسط هیئت داوران جوایزی اهدا می‌شود.

شرایط شرکت در این مسابقه بدین شرح است: هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر سه قطعه عکس برای هر اثر در مسابقه شرکت کند، تمام حقوق عکس‌های فرستاده شده متعلق به عکاسان آن‌هاست. تئاتر باران حق انتشار غیر تجاری عکس‌ها بر روی وب و در رابطه با مسابقه را دارند.

زمان اجرای عکاسان، یکشنبه سوم اردیبهشت در تئاتر باران خواهد بود. ورود برای تمام عکاسان عضو انجمن،خبرگزاری و عکاسان تئاتر رایگان است.

مهلت فرستادن عکس‌ها تا چهارم اردیبهشت ماه است. اگر نیازی به تمدید هر یک از زمان‌های بالا باشد، قبلاً به اطلاع شرکت‌کننده‌ها می‌رسد.

عکس های برتر این مسابقه در کافه گالری باران به نمایش در خواهد آمد و پنجاه عکس انتخابی در قالب یک کاتالوگ به چاپ می رسد.

این مسابقه همچنین در بخش اینستاگرامی نیز برگزیده خواهد داشت و عکسی که بیشترین تعداد گزینه «پسندیده شدن»‌را داشته باشد برگزیده اینن بخش خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید