سامسونگ به ساکنین شهر اپل گلکسی اس 9 مجانی هدیه داد

    کد خبر :380269

چندی پیش تیم روابط عمومی هواوی سراغ افرادی که برای خرید آیفون‌ XS مقابل اپل استور‌ صف کشیده بودند، رفتند و بسته‌هایی حاوی یک پاوربانک رایگان به آنها هدیه دادند. حال مسئولین مارکتینگ شرکت سامسونگ نیز بیکار ننشستند و سعی کردند که روند مشابهی را در پیش بگیرند. آنها شهر کوچکی به نام اپل (Appel) در هلند با جمعیت ۳۱۲ نفر پیدا نمودند. آنها سپس به شهر اپل سفر کردند تا به تعدادی از ساکنین خوش شانس این شهر، پرچمدارشان را هدیه دهند.

حال این مانور تبلیغاتی شاید به اندازه‌ی حرکت‌های هواوی سر و صدا نکرده باشد اما ویدیو‌هایی از این اتفاق در فضای مجازی منتشر شده که نظر مخاطبین را به خود جلب کرده است.

ساکنین شهر یاد شده از گرفتن یک موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ به شدت شوکه و خوشحال شدند. حتی برخی از آنها مسئولیت ارسال هدیه‌‌ به دیگر ساکنین را به عهده گرفتند که این مسئله نیز در نوع خود جالب بوده است.

از همه جالبتر عکس العمل مردی میانسال بود که پس از گرفتن این گوشی، به شدت احساساتی شد و اعتراف کرد که تا بحال هدیه‌های زیادی از دیگران دریافت نکرده است. در پایان این ویدیو، مشاهده می‌کنیم که نام سامسونگ به عنوان اسم جدید این شهر انتخاب شده است.

البته پیش از این سامسونگ با تولید و انتشار ویدیو‌های مختلف علناً به جنگ تبلیغاتی با اپل رفته بود. این شرکت در ابتدا طی یک آگهی تبلیغاتی، آیفون‌های قدیمی را به سخره گرفت و به کاهش سرعت پردازنده، عدم مقاومت در برابر آب و بی ثباتی نرم افزار آیفون 6 اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که در آن زمان این ویدیو تاثیر شگرفی در دنیای رسانه‌ گذاشته باشد چرا که سامسونگ پس از آن سعی کرد سراغ مصائب فروشندگان کمپانی کوپرتینویی برود و یک سری آگهی سریالی با محوریت متخصصین فنی اپل استور بسازد.

تا به حال این آگهی‌های تبلیغاتی سریالی به مسائل مختلفی همچون سرعت دانلود پایین‌تر آیفون‌ 10 نسبت به دیگر پرچمداران، عدم وجود درگاه هدفون در آیفون‌ها، برتری دوربین،حافظه و قدرت پردازش گلکسی اس 9 از آیفون‌ ها پرداخته است. حتی چند آگهی جالب نیز درباره‌ی استفاده از بریدگی نمایشگر در آیفون 10 و قابلیت‌های گلکسی نوت 9 نیز ساخته شده که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته.

حال به نظر می رسد سامسونگ با مشاهده‌ی اتخاذ روش‌های متفاوت هواوی برای جنجال آفرینی، قصد دارند روش‌های دیگر را برای مسخره‌ کردن کمپانی کوپرتینویی پیش بگیرد و هدیه دادن پرچمدارش به ساکنین شهر اپل می‌تواند تنها آغازی برای روند متفاوت این شرکت باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید