تلاش سیامند رحمان برای حضور در کمیته ورزشکاران پارالمپیک آسیا

    کد خبر :379975

سیامند رحمان ملی‌پوش وزنه‌برداری معلولان ایران در تلاش است تا عضو کمیته ورزشکاران پارالمپیک آسیا شود.

کمیته آسیایی پارالمپیک عنوان کرد هفت نامزد برای حضور در کمیته 5 نفره ورزشکاران ثبت نام کرده اند تا در رقابتی که در دوران برگزاری پاراآسیایی 2017 برگزار می شود، آرای لازم را کسب کنند.

جونیچی کاوایی، شناگر ژاپنی که در 5 دوره بازی‌های پارالمپیک حضور داشته و مدال آورده، از نامزدهای شاخص این رقابت است. علیم مدال آور سنگاپوری در تیراندازی با کمان و محمد محمد دونده سوریه ای از دیگر نامزدهای این عنوان هستند. جئونگ مین لی از کره جنوبی، مسعود موهایل از امارات متحده عربی و ین جان وان از چین از دیگر نامزدها هستند. در این فهرست، سیامند رحمان قهرمان پاورلیفتینگ جهان نیز حضور دارد که عنوان قوی‌ترین ورزشکار پارالمپیک را یدک می کشد.

هو گیونگ یو، تیراندازی کره ای اکنون ریاست این کمیته را برعهده دارد. 5 عضو منتخب این کمیته، رئیس را انتخاب می کنند که عضو هیئت اجرایی کمیته آسیایی خواهد بود. البته، این کمیته می تواند دو عضو دیگر را منصوب کند که هدف از آن، مطمئن شدن از حضور نمایندگان مختلف جنبش پارالمپیک در قاره آسیا در این کمیته است.

به گزارش تسنیم ،تمام ورزشکارانی که در بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی حضور دارند، می توانند در انتخابات کمیته ورزشکاران حضور داشته و از بین این هفت نفر، 5 عضو را انتخاب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید