نوکیا 7 پلاس؛ اولین گوشی هوشمند نوکیا که اندروید 9 پای را دریافت می‌کند

    کد خبر :379721

براساس آخرین خبرها، نوکیا ۷ پلاس، اولین گوشی نوکیا است که نسخه‌ی اندروید ۹ پای را دریافت می‌کند.

درحال حاضر، به‌غیر از گوشی‌های هوشمند گوگل، تعداد گوشی‌های محدودی، اندروید ۹ پای را دریافت کرده‌اند. ظاهرا نوکیا ۷ پلاس، اولین گوشی هوشمند نوکیا است که به این جمع کوچک می‌پیوندد.

جو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات HMD Global، در توییتر به این موضوع اشاره کرده است. به‌غیر از گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل و نوکیا ۷ پلاس، تاکنون گوشی‌های هوشمند اسنشال فون، ۸ گوشی از موتورولا و وان پلاس ۶، نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی اندروید ۹ پای را دریافت کرده‌اند.

نسخه‌ی سیستم عامل اندروید ۹ پای، طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید و مفید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پیشتر اندروید ۹ پای و پنج ویژگی برتر آن معرفی شده است. یکی از ویژگی‌ها، قابلیت جدیدی به نام Adaptive Battery است که با کمک هوش مصنوعی به مصرف بهینه‌ی باتری کمک می‌کند. جستجوی عمیق و پیشرفته، به‌علاوه‌ی توسعه‌ی نوتیفیکیشن‌ها از جمله ویژگی‌های دیگری هستند که با دریافت اندروید ۹ پای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از نکات جالب‌توجه که پیشتر نیز بدان پرداخته شده، این است که نوکیا ۷ پلاس، اپلیکیشن Digital Wellbeing را در اندروید پای اجرا می‌کند. این اپلیکیشن، یکی از برنامه‌هی است که می‌تواند با مشخص کردن زمان استفاده از هر برنامه، در خدمت سلامت کاربر باشد.

به‌روزرسانی اندروید ۹ پای، فازبندی شده است. به‌زودی کاربران پس از دریافت ۱۰٪ اولیه‌، می‌توانند نسخه‌ی پایه را دریافت کنند؛ بعد این روند دریافت برای آنها ادامه خواهد داشت، و طبق برنامه کل نسخه‌ی جدید را دریافت می‌کنند. نوکیا ۷ پلاس، یک گوشی هوشمند اندرویدی ۴۰۰ دلاری است که در بازارهای امریکا به‌صورت رسمی به‌فروش نمی‌رسد؛ بلکه بیشتر برای فروش در بازارهای آسیا و هند طراحی شده است. انتظار می‌رود که نوکیا ۶.۱ که در بازار ایالات متحده در دسترس قرار دارد، به‌زودی به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید ۹ پای را دریافت کند.

اکثر کاربران می‌خواهند پای داشته باشند! در تلاش هستیم تا نسخه‌ی اندروید ۹ پای را در اختیار کاربران نوکیا ۷ پلاس قرار دهیم. کدام ویژگی این نسخه‌، بیش از بقیه‌ی ویژگی‌ها برای شما هیجان‌انگیز است؟

جو سارویکاس – ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸

به‌نظر می‌رسد که انتشار نسخه‌ی اندروید ۹ پای سریع‌تر از انتشار نشخه‌های قبلی در سال‌های قبل است. شاید یکی از دلایل آن، ویژگی Project Treble در اندروید ۹ پای باشد که کار را برای سازندگان آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. به‌همین دلیل آنها می‌توانند نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید را سریع‌تر و راحت‌تر در اختیار کاربران قرار دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید