مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری از فردا

    کد خبر :379399

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: وام ضروری متقاضیان واجد شرایط، به معنی پذیرفته شده در ثبت نام اینترنتی، از مهرماه سال جاری به مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت می شود.

جمشید تقی‌زاده با اشاره به جزییات پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری، گفت: با توجه به پایان ثبت‌نام مرحله اول وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق، کلیه متقاضیانی که مطابق شرایط اعلام شده واجد شرایط پرداخت هستند، می‌توانند به ترتیب اولویت‌بندی از مهرماه سال جاری وام ضروری خود را دریافت کنند.

تقی زاده بابیان اینکه در مرحله نخست، وام پنج میلیون تومانی به ۲۵ هزار نفر پرداخت می شود، گفت: با فعال شدن لینک واجدین شرایط و زمان بندی پرداخت در سایت صندوق به نشانی cspf.ir، بازنشستگان واجد شرایط می توانند وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی افزود: واجدین شرایط به ترتیب اولویت با «کمترین مجموع وام دریافتی»، «کمترین حقوق دریافتی» و همچنین «بیشترین فاصله از آخرین سال دریافت وام» نسبت به سال جاری، امتیاز بندی شده و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل به صورت ماهیانه وام ضروی خود را پرداخت می‌کنند.

تقی زاده تاکید کرد: وام ضروری متقاضیان دارای امتیازهای اول، به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت میشود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی همچنین گفت: برای متقاضیانی که نتوانستند در مرحله اول (شهریور) اقدام به ثبت نام کنند، در مرحله دوم ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران که در سه ماهه پایانی سال جاری برنامه ریزی و متعاقبا اعلام می شود، امکان ثبت نام فراهم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید