ادن اِزار: تنها هدفم قهرمانی با چلسی است/ کار سختی در لیگ برتر داریم

  • ورزشی
  • جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :379246

ادن ازار می‌گوید تنها هدف او کسب عنوان قهرمانی با چلسی در هر فصل است.

ادن ازار که بسیاری از کارشناسان او را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کنند، فصل 19-2018 را نیز با قدرت آغاز کرده و در فصل جاری در 6 بازی، پنج گل برای این تیم به ثمر رسانده است. مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی اخیراً عنوان کرده بود که ازار قابلیت به ثمر رساندن 40 گل در این فصل را دارد، این در حالی است که راس باراکلی، هم‌تیمی ادن گفته که ازار در حال حاضر بهتر از مسی و رونالدو است.

هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی در این خصوص گفت: من اهداف خاصی ندارم و تنها هدفم این است که هر سال با تیم به عنوان قهرمانی برسم. من به دنبال کسب عناوین قهرمانی هستم و مهم نیست که من چند گل می‌زنم. شما می‌دانید که برای من این چیزها مهم نیست و تنها به دنبال پیروزی و لذت بردن از فوتبالم هستم. در حال حاضر من برای چلسی خوب گل می‌زنم و همه در این مورد صحبت می‌کنند که من در جمع سه بازیکن برتر جهان هستم. این مایه مباهات من است که در چنین جایگاهی باشم، اما من تنها به فکر ادامه همین روند هستم.

به گزارش تسنیم ،وی تصریح کرد: من همان بازیکن دو، سه سال پیش هستم. در حال حاضر هم در دوره‌ای هستم که گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد که البته کار آسانی در پیش ندارم. من با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنم که یکی چلسی و دیگری تیم ملی بلژیک است که در جام جهانی خیلی خوب بود و این به من کمک می‌کند که عملکرد بهتری را ارائه دهم.

ازار در پایان خاطرنشان کرد: ما فصل گذشته فاتح جام حذفی شدیم. این فصل هم می‌دانیم که کار سختی در لیگ برتر انگلیس داریم چون منچسترسیتی و لیورپول بازیکنان خوب زیادی دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید