قطعی گاز ۱۳۰ خانوار تالشی بر اثر سیل

    کد خبر :378875

شرکت گاز گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: گاز 130خانوار تالشی تا اطلاع ثانوی به دلیل تعمیرات اساسی و تخریب لوله‌های گاز قطع خواهد بود.

روابط عمومی شرکت گاز گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت2 بامداد امروز پنجشنبه 5 مهرماه آغاز شده است به علت تخریب تاسیسات و لوله های گاز، گاز بخشی از روستاهای تالش و اسالم قطع شده که اسامی این روستاها عبارتند از شیخ محله خرجگیل، گیجاو، آسیاب شم خرجگیل در اسالم و طولارود، سراگاه و پی سرای جوکندان است.

در حال حاضر این سیل سبب ایجاد آسیب های زیاد و تخریب کامل چند منزل مسکونی در این روستاها شده است و گاز بخشی از محله سید نیکی تالش نیز قطع شده است. در همین راستا اکیپ های مجهز امداد گاز استان با تمام تلاش در حال برطرف کردن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده است و در مناطقی که به جهت ادامه یافتن سیل و تخریب راه های ارتباطی، امکان رسیدن به آنها ممکن نیست مسائل ایمنی گاز آنها توسط خود شرکت گاز قطع شده است.گاز همه مشترکینی که امکان وصل شدن را دارند برقرار شده است و تا عصر امروز گاز تمامی مشترکین به جز موارد ذیل که نیاز به تعمیرات اساسی و برقراری ارتباط جاده ای دارد وصل خواهد شد.

گاز این مشترکین که حدود 130 خانوار را شامل می شود در روستاهای شیخ محله خرجگیل، آسیاب شم خرجگیل، طولارود و پی سرای جوکندان قرار دارند تا اطلاع ثانوی قطع خواهد بود.

به گزارش ایسنا:شرکت گاز استان گیلان از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا دارد در در صورت هر گونه اشکال با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره 194 تماس حاصل فرمایند. طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید