اخوت: اکبر محمدی دوستانه از خونه‌به‌خونه جدا شد/ مشکل ما فقط مالی نیست، با همه چیز مشکل داریم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲
    کد خبر :378709

حسین اخوت، قائم مقام باشگاه خونه‌به‌خونه اعلام کرد اکبر محمدی به صورت دوستانه از این تیم جدا شده است.

حسین اخوت درباره برکناری اکبر محمدی از سرمربیگری تیم خونه‌به‌خونه گفت: بعد از جلسه‌ای که بین اکبر محمدی و قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه برگزار شد،‌ در نهایت دو طرف بسیار دوستانه با یکدیگر قطع همکاری کردند.

قائم مقام باشگاه خونه‌به ‌خونه بابل در مورد اینکه گفته می‌شود او به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است،‌ تصریح کرد: خیر، کاملاً این موضوع را تکذیب می‌کنم. این شایعات شیطنت برخی از کانال‌ها در فضای مجازی است و اصلاً صحت ندارد.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم خونه‌به‌خونه نیز گفت: فعلاً مهران برزگر هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت تا سرمربی جدید را ظرف چند روز آینده انتخاب کنیم.

به گزارش تسنیم ،اخوت درباره مشکلات مالی باشگاه خونه‌به‌خونه نیز یادآور شد: مشکل ما فقط مالی نیست و با همه چیز مشکل داریم. تیم ما یک زمین بازی در شهر بابل ندارد! ورزشگاه هفت تیر را خراب کرده‌اند و هیچ خبری هم از بازسازی آن نیست. در تمام مسابقات میهمان هستیم و اصلاً شرایط میزبانی نداریم. برای یک بازی باید تا قائمشهر برویم و تماشاگران‌مان هم به دلیل دوری مسافت نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. ما مشکلات زیادی داریم، اما فعلاً به خاطر مردم و جوانانی که در تیم‌مان حضور دارند، ادامه می‌دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید