فوتبال جهان| مارسلو دربی مادرید را از دست داد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :378681

مارسلو به مصاف حساس رئال مادرید مقابل همشهری‌اش نمی‌رسد.

مارسلو، دفاع چپ برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید در بازی بامداد امروز (پنجشنبه) این تیم مقابل سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان که با باخت سنگین 3 بر صفر کهکشانی‌ها همراه بود، مصدوم شد و تلخی این شکست را برای هواداران رئال مادرید دو چندان کرد.

او در شب ناامیدکننده تیم تحت هدایت خولن لوپتگی در دقیقه 71 آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد. به گزارش نشریه مارکای اسپانیا مصدومیت مارسلو در حدی هست که قطعاً مانع حضور او در جدال تیمش مقابل اتلتیکو در دربی مادرید شود، دیداری که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

مارسلو از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی می‌کرد، اما با این حال خواست به بازی ادامه دهد. خولن لوپتگی در ابتدا سعی کرد که پست او و مارکو آسنسیو را عوض کند، اما کار به جایی کشید که مشخص شد بازیکن برزیلی نمی‌تواند در زمین بازی بماند، چون به زحمت راه می‌رفت. به این ترتیب در شرایطی که رئال مادرید هر سه تعویضش را انجام داده و 3 بر صفر هم عقب بود، مارسلو میدان را ترک کرد و تیمش 10 نفره به بازی خاتمه داد.

به گزارش تسنیم ،مصدومیت مارسلو و نرسیدن او به دربی مادرید در حالی است که علاوه بر او، رئالی‌ها دو بازیکن کلیدی دیگرشان، ایسکو و دنی کارواخال را هم برای این بازی در اختیار ندارند. البته هنوز احتمال رسیدن کارواخال به دربی وجود دارد، اما مارسلو همچون ایسکو که به تازگی تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفته، قطعاً مصاف با اتلتیکو را از دست می‌دهد.

انتظار می‌رود که در غیاب مارسلو و در صورت رسیدن کارواخال، ناچو که مقابل سویا در سمت راست بازی می‌کرد، به سمت چپ خط دفاعی کهکشانی‌ها منتقل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید