قابلیت اعلان به نسخه مبتنی بر وب اینستاگرام و اینستاگرام لایت اضافه می‌شود

    کد خبر :378625

نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام و اپلیکیشن اینستاگرام لایت، پس از محدودیت‌های بسیار بالاخره به صفحه اعلان مجهز خواهند شد.

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، احتمالا به خاطر دارید که مدت زمانی را منتظر اضافه شدن قابلیت اعلان به این شبکه اجتماعی بودید؛ این اتفاق بالاخره در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به وقوع پیوست. حال کاربران نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام می‌توانند اعلان‌های مربوط به دریافت لایک، کامنت، دنبال‌کننده‌های جدید و… را دریافت کنند. اینستاگرام لایت که در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد نیز به ویژگی فوق مجهز خواهد شد.

قابلیت اعلان، کاربرد نسخه‌ی مبتنی بر وب (و همچنین اینستاگرام لایت) را بسیار نزدیک به اپلیکیشن بومی Instagram می‌کند؛ اما هنوز هم محدودیت‌هایی دارد. بدین معنی که شما هنوز هم نمی‌توانید پیامی را از طریق دایرکت ارسال کنید یا ویدیویی به اشتراک بگذارید. اما همچنان می‌توانید تایم‌لاین و استوری‌ها را مشاهده کنید، تصاویر به اشتراک بگذارید و به جستجو بپردازید.

در حال حاضر اینستاگرام لایت تنها در مکزیک قابل استفاده است؛ اما وب‌سایت TechCrunch اعلام کرده که تا پایان سال کشورهای بیش‌تری به این نرم افزار دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر دسترسی به اپلیکیشن Instagram Lite از طریق APK Mirror میسر می‌شود. همچنین، برای ورود به نسخه مبتنی بر وب اینستاگرام کافی است از طریق دستگاه خود به instagram.com وارد شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید