توقیف یک محموله بزرگ قرص مخدر از یک خودروی سواری

    کد خبر :378093

ماموران گمرک ۳۰۰ هزار عدد قرص ترامادول از یک دستگاه خودروی سواری ورودی کشف کردند.

به گزارش بازتاب به نقل از گمرک ایران، ماموران گمرک باشماق از یک دستگاه خودروی سواری ورودی به کشور ۶۴ کیسه به وزن تقریبی ۶۷ کیلوگرم و به تعداد ۳۰۰ هزار عدد کشف کردند.

این تعداد قرص به طرزماهرانه ای داخل جداره و کف خودرو جاسازی شده بود که با توجه به بازرسی و کنترل دقیق ماموران گمرک کشف و ضبط شد.

بر همین اساس، متهم تحویل نیروی انتظامی و متعاقبا پرونده پس از تکمیل به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

شناسایی مورد عجیب کاپوتاژ لندکروزر با پروانه جعلی

همچنین یک دستگاه تویوتا لندکروزر v۶ به رنگ سفید جهت خروج از جزیره قشم به گمرک لافت مراجعه کرده بود که با هوشیاری کارکنان گمرک مشخص شد، پروانه کابوتاژ ارائه شده جعلی و متعلق به یک دستگاه سواری پژو پارس است.

راننده متخلف از یک سو با جعل پروانه کابوتاژ، نوع خودرو را از پژو پارس به لندکروزر تغییر و از سوی دیگر با الصاق پلاک غیر، در صدد خروج غیر قانونی آن بود که توسط ماموران گمرک لافت شناسایی شد.

با توجه به مغایرت مشهود، طی نظارت و بررسی در مسیر متوقف مشخص شد که شماره شاسی خودروی لندکروزر با شماره شاسی مندرج در کارت ارائه شده متفاوت است.

بر همین اساس، با توجه به بروز جرایم مشهود اعم از جعل پروانه کاپوتاژ و الصاق پلاک غیر، نیت مجرمانه ذینفع احراز و پرونده با تعیین ارزشی به میزان ۵ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال از حیث قاچاق به تعزیرات حکومتی و از حیث جعل به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان قشم ارجاع که تحت رسیدگی قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید