نیکو کواچ: تاوان هدر دادن موقعیت‌های‌مان را دادیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۹:۴۴
    کد خبر :377798

نیکو کواچ توقف شاگردانش در هفته پنجم بوندس‌لیگا را نتیجه فرصت‌سوزی آنها دانست.

تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم بوندس‌لیگا مقابل میهمانش آگزبورگ در حالی به تساوی یک بر یک رضایت داد که در واپسین دقایق بازی پیروزی را از دست داد. بایرن مونیخ تحت هدایت نیکو کواچ در صورتی که این بازی را می‌برد، هشتمین پیروزی متوالی‌اش در تمامی رقابت‌های این فصل را کسب می‌کرد و رکوردی که دو فصل پیش با کارلو آنچلوتی به ثبت رساند را تکرار می‌کرد.

نیکو کواچ که تیمش برای اولین بار در این فصل امتیاز از دست می‌دهد، در پایان بازی به سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت: آگزبورگ کارش را واقعاً خوب انجام داد و در طول 90 دقیقه عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها مانع بازیسازی ما شدند و خروج از نیمه زمین خودمان را برای ما سخت کرده بودند.

کواچ ادامه داد: در بوندس‌لیگا وقتی شما یک بر صفر پیش می‌افتید اوضاع واقعاً خطرناک است به خصوص وقتی نتوانید از موقعیت‌های بعدی‌تان استفاده کنید. دوست داشتیم هر سه امتیاز این بازی را بگیریم اما متأسفانه نشد. سعی می‌کنیم در بازی بعدی‌مان در خانه هرتابرلین بهتر کار کنیم.

در همین حال آرین روبن، زننده تک گل بایرن مونیخ هم تأکید کرد: گلی که زدم مهم نیست. وقتی که شما از حریف جلو می‌افتی باید گل‌های بعدی را هم بزنی تا مطمئن شوی بازی را می‌بری. اگزبورگ با نمایشی فوق‌العاده و با کلی شهامت به بازی برگشت و پاداشش را هم گرفت. گل تساوی که این تیم زد ناعادلانه نبود اما ما هم کارمان را خوب انجام ندادیم. باید برای استفاده از موقعیت‌های‌مان بیشتر صبوری می‌کردیم. ما گاهی اوقات نمی‌دانیم از چه طریقی باید به گل برسیم اما در این بازی به اندازه کافی موقعیت گلزنی داشتیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید