حمیدی: هیئت کشتی، فدراسیون و اداره کل نقشی در حواشی ندارند، نامزدها خودشان جنگ روانی درست می‌کنند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸
    کد خبر :377754

حمیدی، سرپرست هیئت کشتی تهران گفت: هیئت کشتی، فدراسیون و حتی اداره کل تربیت‌بدنی استان نقشی در ایجاد حواشی برای برگزاری انتخابات ندارند، این خود نامزدها هستند که جنگ روانی ایجاد می‌کنند.

حسن حمیدی با تاکید بر اینکه این‌بار 5 نفر بیشتر از دوره قبلی در انتخابات هیئت کشتی استان ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: در ثبت‌نام قبلی که مرداد ماه انجام شد، 17 نفر کاندیدا داشتیم اما این‌بار در مهلت قانونی 22 نفر ثبت نام کردند که البته اداره کل تربیت‌بدنی تهران لیست این نفرات را دارد و صورتی از این لیست در اختیار ما قرار نداده‌اند. دوست داشتم بدانم این‌بار چه کسانی ثبت‌نام کرده‌اند اما چون در حوزه اختیارات من نیست،‌ وقتی از اداره کل لیست نفرات را به ما ندادند، من هم دیگر پیگیر نشدم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برگزاری انتخابات این هیئت کشتی تا این حد حاشیه‌ساز شده، تصریح کرد: حاشیه‌ها را ما درست نکردیم، فدراسیون کشتی هم نقشی در آن نداشته و من معتقدم حتی اداره کل هم مقصر نیست، این خود کاندیداها هستند که شلوغ می‌کنند و بین خودشان جنگ روانی ایجاد کرده‌اند، ما هیچ نقشی این وسط نداشته‌ایم.

سرپرست هیئت کشتی تهران در مورد اینکه برخی نامزدها معتقدند با چینش اعضای رأی دهنده، انتخابات مهندسی می‌شود،‌ خاطرنشان ساخت: انتخابات و اعضای مجمع تعریفی دارند که براساس آن چینش افراد مشخص می‌شود. نماینده هیئت‌ها، مربیان،‌ کشتی‌گیران، داوران، باشگاه‌ها،‌ آموزش و پرورش و… حق رأی دارند و همیشه اعضای مجمع را کسانی تشکیل می‌دهند که توسط هیئت قبلی انتخاب شده‌اند. چنانچه هیئتی رئیس نداشته باشد مثل رباط کریم، شهریار یا شهرری ما آنها را انتخاب می‌کنیم اما هیئتی که خودش رئیس دارد با همان فرد در انتخابات شرکت می‌کند و آیین‌نامه این اجازه را به سرپرست نمی‌دهد که بخواهد تغییری در اعضای مجمع ایجاد کند.

به گزارش تسنیم، بعد از اعلام ثبت‌نام مجدد از کاندیداها به دلیل گذر از سه ماه قانونی برای برگزاری مجمع انتخاباتی، حسن حمیدی به مدت سه ماه دیگر سرپرستی هیئت کشتی پایتخت را برعهده گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید