ظرفیت ارتباطات ورزشگاه آزادی هم‌زمان با دربی ۳ برابر شد

    کد خبر :377648

پیگیری‌ها و تأکیدات وزیر ارتباطات، توسعه ظرفیت ارتباطی در ورزشگاه آزادی را پیش از بازی استقلال و پرسپولیس به سه برابر رساند.

فردا قرار است هشتاد و هشتمین دربی پایتخت با مصاف استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثبت برسد که طبیعتا تماشاگران و بینندگان بسیاری را روی سکوها و پای تلویزیون‌ها خواهد نشاند.

اما نکته جالب توجهی که در جریان برگزاری این رویداد ورزشی به چشم می‌خورد، تلاش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهبود وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی است.

محمد جواد آذری جهرمی اسفند ماه سال گذشته و هم‌زمان با برگزاری دربی هشتاد و ششم نیز به ورزشگاه آزادی رفت و به همراه فرزندش در کنار جانی اینفانتینو؛ رئیس فیفا که در جایگاه ویژه مستقر بود، به تماشای بازی نشست.

حال پیش از مصاف دربی هشتاد و هشتم، وی خبر از عملیات توسعه و ارتقاء سه برابری ظرفیت موبایل در ورزشگاه آزادی توسط تیم فنی همراه اول داده است.

به گزارش تسنیم ،بعد از این اطلاع‌رسانی، شاهین آرپناهی؛ مدیر کل ارتباطات اپراتور اول کشور با انتشار پیامی در پیج شخصی خود گفت: اگر تأکید و پیگیری شخص وزیر ارتباطات نبود، این قطعا به این دربی نمی‌رسید.

حال انتظار می‌رود با این توسعه زیرساختی در بخش ارتباطات، نارسایی‌های قبلی برطرف شده و افزایش ترافیک در زمان برگزاری این رویداد مهم، مانع از قطعی ارتباطات بخصوص در بخش دیتا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید