روس‌ها تاکسی ماکسیم را در ایران گسترش داده اند

    کد خبر :377558

سرویس تاکسی تلفنی ماکسیم که در سال پیش(1396) موجودیت خود را اعلام کرد در نشستی خبری از سیاست‌ها و پیشرفت‌های خود در ایران خبر داد.

این شرکت روسی الاصل که در تهران دفتر دارد در نشستی خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن رونمایی از اولین مرکز تماس خود گزارش عملکرد خود در سال گذشته را نیز اعلام کرد.

در ابتدای این مراسم رضا صادقیان مدیرروابط عمومی “تاکسی ماکسیم” ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز و قرائت برنامه های پیش روی این شرکت روسی در ایران مدیریت نشست را بر عهده گرفت و مدیرعامل جدید این شرکت یعنی حمید برزگر را نیز معرفی کرد.

در ادامه این نشست ایلیا بانی سف مدیرکل روسی منطقه ایران “تاکسی ماکسیم” با بیان این که همگان از ما سئوال می کنند روس ها در ایران چه می کنند گفت:ایران کشور بزرگ و ثروتمندی است و در آستانه پیشرفت بزرگ تکنولوژیک قرار دارد. بزرگترین بازار خاورمیانه برای هر شرکت و کشوری می تواند دارای پتانسیل های نهفته و بالقوه ای باشد.

وی افزود: نزدیک به یکسال است که در ایران حضور داریم و برخلاف پیش بینی ها به تمامی وعده ها و برنامه هایمان زودتر از موعد مشخص رسیده ایم.

بانی سف با اشاره به سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی این شرکت در ایران اظهار داشت:سرمایه گذاری “تاکسی ماکسیم” در ایران یک سرمایه گذاری ابری نبوده است و تمامی مبلغ سرمایه گذاری صرف هزینه نیروهای کاری ایرانی شده است و این مورد می تواند یک نقطه مثبت در سرمایه گذاری بر روی کشوری باشد که ارز در آن وارد و صرف امور داخلی می شود.

وی ادامه داد: بیش از 400 نیروی کاری به غیر از راننده هایی که در “تاکسی ماکسیم” فعالیت می کنند حاصل سرمایه گذاری ما در ایران و ایجاد اشتغال بوده است.

مدیرکل منطقه ایران “تاکسی ماکسیم” گفت: ما خود را ملزم به اجرای قوانین رایج در ایران و نهادهای نظارتی در کشور می دانیم و همکاری تنگاتنگی را با دولت ایران داشته ایم و خواهیم داشت و این مورد به دلیل تامین امنیت مسافران مان انجام می گیرد.

وی با بیان این که “تاکسی ماکسیم” سابقه فعالیت 10 ساله در روسیه و چندین کشور دیگر را دارد گفت:کشورهای گرجستان،شیلی،آذربایجان،ایتالیا،بلاروس،اندونزی،قزاقستان،بلغارستان،تاجیکستان،ازبکستان،اکراین از خدمات “تاکسی ماکسیم” استفاده می کنند و ما شرکت تازه کاری در عرصه بین المللی نیستیم.

ایلیا بانی با اعلام این که در تمامی کشورها ،ما مرکز تماس دائمی را دایر کرده ایم و به غیر از جذب آنلاین مسافر بحث آفلاین را هم پشتیبانی خواهیم کرد گفت:اولین مرکز تماس تلفنی در ایران را نیز راه اندازی کردیم و امروز می توانیم اعلام کنیم در بازار ایران بزرگترین سامانه درخواست خودرو از لحاظ گسترش جغرافیایی هستیم.

وی اضافه کرد:پوشش بیش از60 شهر در ایران و همکاری با بیش از 70 هزار راننده بیانگر این موضوع است و ما در سال گذشته توانستیم بالاتر از انتظارات 100 هزار سفرانجام شده را در کارنامه خود داشته باشیم.

گفتنی است “تاکسی ماکسیم” یک سرویس درخواست خودرو اینترنتی است که از این پس مرکز تماس این شرکت به شماره چهار رقمی 1611 ضمن پشتیبانی و حل مشکلات سفرهای اینترنتی ،سفرهای آنلاین را نیز برقرار خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید