سروری: دشمن برای برهم زدن امنیت پایدار کشور ناچار به اقدامات کور است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۹:۰۶
    کد خبر :377393

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: موضوع امنیت در جمهوری اسلامی امروز آنقدر پایدار است که دشمن مجبور است دست به اقدامات کور زند.

پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: تلاش‌های طولانی صورت گرفته بود تا جامعه امن ما را ناامن نشان دهند. موضوع امنیت در جمهوری اسلامی امروز آنقدر پایدار است که دشمن با همه برنامه‌ریزی‌هایش و به کارگیری همه ظرفیت‌هایش مجبور است که دست به اقدامات کور بزند. این اقدامات کور در هرجای دنیا برای هر فرد و کشوری امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث وحدت مردم شد، خاطرنشان کرد: ایجاد هم‌صدایی و هم‌افزایی ملی در ورای این حادثه احساس شد. فضایی که بعد از این ترور کور در کشور به وجود آمد هرچند ظاهری تلخ دارد و ما را به سوگ عزیزانمان نشانده اما باعث شکل‌گیری، یک همگرایی و هم‌افزایی در کشور شد.گروه‌ها، احزاب و جریانات مختلف موضع‌گیری مشترکی در این قضیه داشتند که این باعث اقتدار جمهوری اسلامی است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به تشییع شهدای این حادثه نیز تصریح کرد: تشییع شهدای این واقعه هم با شکوه برگزار شد و همبستگی مردم را به رخ تروریست‌ها کشید. نقشه دشمنان که ناامن کردن ایران است معکوس جواب داد و ما شاهد یک انسجام ملی در کشور هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید