خانمحمدی: برانکو مرد روزهای سخت است/ پرسپولیس با یک گل دربی را می‌برد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۵
    کد خبر :377052

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نیمکت پرسپولیس خالی است اما برانکو مرد روزهای سخت است و او می‌تواند از پس این شرایط بربیاید.

حسن خانمحمدی در خصوص دربی روز پنجشنبه گفت: فکر می‌کنم هم استقلال و هم پرسپولیس شرایط خوبی دارند و با وضعیت مناسبی به دربی می‌آیند. پرسپولیس بازی قابل قبولی مقابل سپیدرود انجام داد و با شرایط روحی خوبی به دربی می‌آید اما تیمی در دربی موفق می‌شود از شرایط روحی مناسبی برخوردار باشد.

وی در مورد اینکه ستاره‌های احتمالی پرسپولیس در دربی کدام بازیکنان خواهند بود اظهار داشت: فکر می‌کنم علی علیپور و منشا در پرسپولیس شرایط خوبی دارند. از طرفی بازیکنی مثل آدام همتی که بازیکن با انگیزه‌ای هست هم می‌تواند در این مسئله پرسپولیس کمک کند اما در خط دفاع پرسپولیس بازیکنی به نام سید جلال حسینی حضور دارد که او همیشه شرایط آرمانی و خوبی دارد و ستاره پرسپولیس است.اگر سید جلال بتواند بازیکنان را از نظر روحی در زمین آماده کند پرسپولیس می‌تواند برنده بازی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از این بازی چیست افزود: پیش‌بینی کردن سخت است اما فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند یک بر صفر برنده شود. شاید منشا و علیپور بتوانند از فضای پشت مدافعان استقلال استفاده کنند و اگر استقلال فضای پشت مدافعان را ببندد آن زمان شانس به بازیکنانی مثل سید جلال حسینی و سایرین رو می‌کند تا با استفاده از ضربات ایستگاهی دروازه استقلال را باز کند.

خانمحمدی درباره اینکه دست برانکو روی نیمکت خالی است افزود: بله، دست برانکو خالی است و این مسئله کار را سخت می‌کند اما برانکو نشان داده که مردم روزهای سخت است. چه کسی فکر می‌کرد آدام همتی بتواند برای پرسپولیس گل بزند و تیم برنده شود؟ فکر می‌کنم برانکو بتواند از پس این شرایط بربیاید، هرچند که کار سخت است. این را هم در نظر بگیرید که در فوتبال گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست و به‌طور مثال یک تیم جلو است اما در لحظات پایانی گل می‌خورد و برد را از دست می‌دهد. به هر حال فوتبال از این اتفاقات زیاد دارد، اما به اعتقاد من شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است. من ۶ دربی بازی کردم و می‌دانم که چه شرایط سنگین روحی و روانی برای این بازی روی بازیکنان حاکم است و هر تیمی بتواند به این شرایط غلبه کند می‌تواند در دربی نتیجه بگیرد.

به گزارش فارس ،وی در خصوص اینکه فشار بازی در دربی الان بیشتر است یا زمانی که شما فوتبال بازی می‌کردید، اظهار داشت: فشار الان خیلی کمتر شده، زمانی که ما بازی می‌کردیم واقعاً فشار زیادی روی بازیکنان بود و این مسئله باعث می‌شد تا اکثر دربی‌ها مساوی تمام شود اما الان شرایط بهتر شده و هواداران با برد و باخت کنار می‌آیند. امیدوارم روز پنجشنبه بازی بدون حاشیه‌ای را ببینیم و همه کسانی که برای برگزاری این بازی زحمت می‌کشند و کسانی که برای تماشای این بازی وقت می‌گذارند، از دیدن این دربی لذت ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید