جواد محجوب فردا به روی تاتامی می‌رود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۷
    کد خبر :376943

روز پایانی از بخش انفرادی رقابت‌های جودو قهرمانی جهان شاهد حضور آخرین نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

فردا چهارشنبه چهارم مهرماه رقابتهای اوزان ۱۰۰+ مردان و ۷۸+ کیلوگرم جودوی قهرمانی جهان در بخش زنان برگزار می شود که جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده از تیم سه نفره کشورمان در این مسابقات شرکت می کند.

در این وزن ۴۱ جودوکار وزن‌کشی کرده اند که محجوب با سید ۷ در گروه D دور نخست استراحت داشت و سپس به مصاف برنده اکوادور و تاجیکستان خواهد رفت. پیروزی بر هر کدام از این دو رقیب برای محجوب محتمل به نظر می رسد اما کار نماینده کشورمان از دور سوم آغاز می شود.

«یوشی اوکاگاوا» جودوکار ۲۲ ساله ژاپنی که دو طلای گرنداسلم توکیو و گرندپری کینگ دائو را در اختیار دارد، رنکینگ ۲۸ دنیاست. محجوب در صورت برتری برابر این ژاپنی در سومین مبارزه به احتمال فراوان باید با «دیوید مورا»ی برزیلی با رنکینگ ۲ دنیا و مدال نقره دوبه قبل مبارزه کند.

در این وزن «تدی رنر» قهرمان دوره قبل غایب است و در غیاب او، «سیلوا» و «مورا» هر دو از برزیل، «تشاشویلی» از گرجستان، «کارپلاک» از جمهوری چک و «کیم سونگ مین» از کره به همراه نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا مبارزه می کنند.

به گزارش مهر، تیم ملی جودو ایران با سه نماینده در این مسابقات شرکت کرده که توسط سعید ملایی به یک طلا و محمد محمدی بریمانلو یک برنز کسب کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید