به جای پول زمین می‌دهند/ وضع بد نیست بلکه وخیم است!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰
    کد خبر :376930

به گفته اعضای تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، مسئولان این باشگاه به دلیل مشکلات نقدینگی قصد دارند با تهاتر زمین بخشی از طلب دو ساله اعضای این تیم را جبران کنند.

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز یکی از مطرح ترین تیم های این رشته ورزشی در ایران این روزها اوضاع خوبی ندارد. مسئولان باشگاه شهرداری تبریز مدتی پیش اعلام کردند که قصد تیم‌داری ندارند. این مسئله در حالی مطرح شد که رکابزنان این باشگاه حتی دستمزد سال قبل خود را هم به طور کامل دریافت نکرده اند؛ قرارداد امسال از اول فصل منعقد نشده و تکلیفشان برای حضور در این باشگاه معلوم نیست.

از سوی دیگر مربیان و مسئولان تیم دوچرخه سواری باشگاه از جیب شخصی حق ثبت نام تیم را در فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری UCI پرداخت کرده اند و در نظر دارند هفته آینده در تور بین المللی ایران- آذربایجان شرکت کنند.

ناصر هوشیار سرپرست این تیم در این خصوص گفت: فعلا مسئولان باشگاه به ما اعلام کرده اند که در تور آذربایجان شرکت کنیم. در حال حاضر مراحل اداری حضورمان در این تور در حال انجام است.

وی ادامه داد: ما از سال قبل هم از باشگاه طلب داریم اما پول نیست که به ما بدهند یعنی نقدینگی نیست. قرار است به جای پول، زمینی را به اعضای تیم و مربیان بدهند که آن را بفروشند تا شاید حداقل ۶۰ درصد قراردادشان به این شکل تامین شود. مراحل اداری واگذاری این زمین ها هم در حال انجام است.

قادر میزبانی کاپیتان تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز نیز در گفتگو با مهر خاطرنشان کرد: اوضاع تیم شهرداری بد نیست بلکه وخیم است. دو سال است که قرارداد رکابزنان پرداخت نشده است. ما هنوز پول قراردادهای سال ۲۰۱۷ را نگرفته ایم.

وی ادامه داد: تقریبا ۶۰ درصد قرارداد سال قبل را قرار است به شکل غیر نقدی پرداخت کنند. به همین دلیل در حال انجام کارهای قانونی برای تهاتر زمین هستند.

میزبانی تصریح کرد: به هر حال بچه ها و کادر فنی از باشگاه طلب دارند و باید این مسئله به طریقی حل و فصل شود چراکه ما در این مدت از جیب خرج کرده ایم. این مدل تسویه حساب هم برای اولین بار است که انجام می شود و دلیل آن هم این بوده که نقدینگی ندارند.

گزینه مربیگری تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان خاطرنشان کرد: اوضاع تیم ما خوب نیست و به خاطر اینکه بچه ها دو سال است پول نگرفته اند از تیم جدا شده اند. خلیل خورشیدی، حمید پورهاشم و محمد چایچی رکابزنانی هستند که از تیم رفته اند. البته این تنها اوضاع تیم شهرداری تبریز نیست بلکه با افزایش مشکلات اقتصادی اوضاع کل دوچرخه سواری خوب نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید