سخنگوی شورای شهر کرج:

وزارت کشور همچنان با گزینه شهرداری کرج مخالف است

    کد خبر :376882

سخنگوی شورای شهر کرج در واکنش به انتشار خبری مبنی بر موافقت وزیر کشور با گزینه شهرداری این کلانشهر گفت: این خبر یک شایعه بود و وزارت کشور همچنان با شهردار شدن فرماندار کرج مخالف است.

رحیم خستو در گفت‌وگو با ایسنا افزود: پس از اینکه سیروس شفقی، فرماندار فعلی کرج توسط اکثریت شورای شهر به عنوان گزینه نهایی برای شهرداری کرج انتخاب شد؛ موضوع برای تأیید نهایی به وزارت کشور ارسال اما با مخالفت وزارت کشور مواجه شد.

خستو افزود: خبری که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و از تغییر نظر وزیر کشور و موافقت با مأموریت شفقی در شهرداری کرج حکایت داشت شایعه بود و وزارت کشور همچنان با این گزینه مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی با وزارت کشور در خصوص این موضوع ادامه دارد.

شورای پنجم کلانشهر کرج شهریور سال گذشته به شهردار شدن اصغر نصیری رأی داد اما به دلیل بالا گرفتن اختلافات، شهردار کرج فروردین ماه سال جاری استعفای خود را اعلام کرد. پس از آن شورای شهر کرج مجید سریزدی را گزینه نهایی خود اعلام کرد که این گزینه با مخالفت وزارت کشور روبرو شد؛ محمدرضا احمدی‌نژاد نیز نتوانست تأیید وزارت کشور را برای شهرداری کرج کسب کند.

سیروس شفقی، فرماندار فعلی کرج، چهارمین گزینه شهرداری در طول یکسال گذشته و سومین گزینه‌ای تأیید نشده شهرداری کرج به شمار می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید