معرفی پژو 508 جدید ؛ طویل‌تر، سدان زیبا و باب طبع چینی‌ها

  • خودرو
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۸:۱۳
    کد خبر :376583

علیرغم آنچه که فکر می‌کنید، این نسخه‌ای عادی از پژو 508 نیست. خودروی موردبحث مدل طویل‌تر پژو 508 است که تلاش دارد خریداران چینی را به خود جذب نماید.

در تصاویری که منتشر شده می‌توانیم بخش طراحی واضح و بدون پوشش این سدان فرانسوی را مشاهده کنیم.

به نظر می‌رسد نمای جلوی این خودرو تفاوت چندانی نداشته اما نیمه‌ی عقبی برخی تغییرات محدود را به خود دیده است. در پروفایل جانبی نیز شیشه‌ها کشیده‌تر شده‌اند تا با فاصله‌ی بین محوری طویل‌تر هماهنگ شوند. اگرچه از تصاویر نمی‌توان چیزی را متوجه شد اما گفته می‌شود پژو 608 (نام تأیید نشده) بجای استایل هاچبک مانند 508 استاندارد دارای صندوق‌عقب سنتی و مرسوم خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این سدان در مقایسه با 508 استاندارد چقدر طویل‌تر شده اما به نظر نمی‌رسد که در این بخش تغییر شدیدی به وجود آید. با این وجود، افزایش فاصله‌ی بین محوری می‌تواند باعث ایجاد فضای پای بیشتر برای سرنشینان عقب شود چیزی که مشتریان چینی بسیار از آن خوششان می‌آید.

پژو 608 یا 508 طویل‌تر یا هر چیزی که نام خواهد داشت طبق انتظارات در اوایل سال 2019 وارد بازار و با همان قوای محرکه‌ی مدل استاندارد عرضه خواهد شد. به این ترتیب شاهد 6 گزینه‌ی قوای محرکه‌ی گوناگون شامل دو پیشرانه‌ی بنزینی و چهار پیشرانه‌ی دیزلی خواهیم بود.

این پیشرانه‌ها دارای حجم‌های 1.5 تا 2 لیتری بوده و قدرت 130 تا 225 اسب بخاری دارند. البته فعلاً مشخص نیست که آیا همه‌ی پیشرانه‌ها در بازار چین قابل انتخاب خواهند بود یا خیر. این پیشرانه‌ها به‌طور انحصاری با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همکاری خواهند کرد و اندکی بعد از عرضه نیز احتمالاً شاهد تولید مدل پلاگین هیبریدی خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید