دومین اتهام فساد اخلاقی به نامزد مورد نظر ترامپ

    کد خبر :376327

در حالیکه قرار است روز پنجشنبه هفته جاری سنا جلسه ای را در خصوص اتهام فساد اخلاقی نامزد مورد نظر «ترامپ» برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده برگزار کند وی با یک اتهام جدید مواجه شده است.

«برت کاوانا» نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده، یک بار دیگر به سو رفتار جنسی متهم شد.

دبورا رامیرز، زنی که در دانشگاه ییل با کاوانا همکلاس بوده در گفتگو با روزنامه نیویورکر اعلام کرد از سوی وی مورد بدرفتاری جنسی قرار گرفته است.

سه نفر دیگر درباره گفته‌های رامیرز با شبکه خبری ان‌بی‌سی صحبت کرده‌اند. این زن که هم سن کاوانا است ۵۳ سال دارد و در ۱۹۸۷ همزمان با برت کاوانا از دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شده است.

این در حالی است که به خاطر اتهامی مشابه، کمیته قضایی سنای آمریکا مراسم تحلیف برت کاوانا به عنوان قاضی دیوان عالی آمریکا را به تعویق انداخته بود. مراسمی که بناست روز پنجشنبه این هفته انجام شود.

به گزارش مهر ،کریستین بیلی فورد، زن دیگری که در دوره دبیرستان با کاوانا همکلاس بوده پیش از این وی را به بدرفتاری جنسی متهم کرده بود. وی موافقت کرده روز پنجشنبه در برابر کمیته قضایی سنا علیه برت کاوانا شهادت دهد.

این وضعیت در حالی است که شخص ترامپ نیز با اتهاماتی در خصوص فساد اخلاقی مواجه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید