مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد

برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان در 440 مدرسه پایتخت

    کد خبر :375873

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال ویژه برنامه های فرهنگی طرح استقبال از مهر در قالب مسابقه فرهنگی در 440 مدرسه، جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختر و پسر در 44 مدرسه و… برگزار می شود.

ابوالفضل رفیع درباره برنامه‌های فرهنگی طرح استقبال از مهر اظهارکرد: تقارن ماه مهر با ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی را برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل های جدید را فراهم می آورد و تمامی تلاش ما در این است که نسل آینده را مهیای بالندگی توامان علمی و دینی سازیم.

وی کمک به ارتقای سطح خدمات فرهنگی به دانش ‌آموزان را از جمله اهداف طرح استقبال از مهر دانست و افزود: همکاری و مشارکت در ارائه خدمات به قشرهای در معرض آسیب و آسیب ‌دیده در مراکز تحصیلی و آموزشی و اولیاء آن ها از جمله اولویت های فرهنگی است که در فصل بازگشایی مدارس انجام می شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سرفصل محورهای شش گانه اقدامات اجرایی طرح استقبال از مهر گفت: این برنامه ها در محور امور فرهنگی و اجتماعی در قالب هماهنگی و همکاری در برگزاری جشن بزرگ مهر در مراکز تحصیلی و آموزشی، همکاری در تجهیز کتابخانه های مراکز آموزشی، همکاری در تجهیز، بهسازی و زیباسازی نمازخانه‌های مراکز تحصیلی و آموزشی، ارائه برنامه های آموزشی و ترویجی با رویکرد آگاهی به حقوق و تکالیف شهروندی، همکاری در کاهش آسیب های اجتماعی مراکز تحصیلی و آموزشی و … صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش شهرنوشت، رفیع از برپایی جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختر و پسر در 44 مدرسه شهر تهران خبر داد و افزود: همزمان با آغاز ماه مهر، ویژه نامه فرهنگی مدارس با محتوای فرهنگ شهرنشینی، اخلاق شهروندی و انضباط شهری در تیراژ 30هزار نسخه ویژه دانش آموزان در مدارس توزیع می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید