نامه وزیر ورزش به وزارت اقتصاد برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۹
    کد خبر :375529

به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، وزیر ورزش با ارسال نامه‎ای به وزارت اقتصاد و امور دارایی، خصوصی‎سازی پرسپولیس و استقلال را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، میر علی اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه آقای سلطانی فر به جد پیگیر خصوصی سازی دو باشگاه است و با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع مجدد روند خصوصی سازی این دو تیم از سوی آقای اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته است، منتظر مصوبه هیئت وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم ظرف دو هفته آینده، هیئت وزیران با شروع روند خصوصی سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن زمان شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت.

پوری حسینی درباره قانون بازنشستگان و اینکه شامل او هم می شود یا خیر، گفت: متاسفانه این قانون شامل حال من نمی شود و به رغم اینکه خیلی ها دوست دارند و منتظر بازنشستگی من هستند ولی انشاالله با قدرت کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ادامه خواهم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید