مدیرعامل شهربان خبر داد

شناسایی و جلوگیری از ۳۰۰ تخلف ساخت و ساز در تاسوعا و عاشورای حسینی

    کد خبر :374647

مدیر عامل شهربان شهرداری تهران از شناسایی و جلوگیری از ۳۰۰ مورد تخلف ساخت و ساز در تعطیلات عزاداری حسینی در شهر و حریم تهران با همکاری‌ شهرداری‌های مناطق و نواحی خبر داد.

سید امیر فتاحیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، نظارت مستمر بر روند ساخت و ساز در شهر و حریم تهران، با جدیت در دستور کار قرار دارد، گفت: این نظارت‌ها به صورت میدانی و مجازی (از طریق مرکز مانیتورینگ شهربان) انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به عزم متخلفان برای تسریع در تخلفات ساخت و ساز در ایام تعطیل اظهار داشت: در راستای پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز شهری و حریم، شهربانان و حریم‌بانان شهر تهران، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در ایام تعطیلات با جدیت بیشتر فعالیت دارند.

فتاحیان افزود: در همین راستا، با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت، در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی از حدود ۳۰۰ مورد تخلف ساخت و ساز در شهر و حریم تهران جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل شهربان با تاکید بر این‌که کاهش تخلفات ساخت و ساز قطعاً نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط با مجموعه مدیریت شهری و شهربان است، خاطرنشان کرد: تقاضای ما از نهادهای متولی آسیب‌شناسی و فرهنگی این است که با فرهنگسازی در حوزه‌های قانون‌پذیری و اهمیت انضباط شهری، به کاهش تخلفات شهری و قانون‌شکنی کمک نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید