عذرخواهی داگلاس کاستا بابت حرکت زشتش مقابل ساسولو

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۴۰
    کد خبر :371686

داگلاس کاستا بازیکن برزیلی تیم فوتبال یوونتوس، بابت حرکت زشتی که در بازی تیمش مقابل ساسولو مرتکب شد عذرخواهی کرد.

داگلاس کاستا بابت انداختن آب دهان روی صورت فدریکو دی‌فرانچسکو در بازی روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و ساسولو در هفته چهارم سری A ابراز پشیمانی کرد.

کاستا پس از مشاجره‌ای لفظی این حرکت ناشایست را دور از چشمان داور انجام داد هرچند که کمک داور ویدئویی این صحنه را به تصویر کشاند و به همین دلیل داور بازیکن برزیلی یووه را اخراج کرد. اکنون صحبت از محرومیت 3 جلسه‌ای برای کاستا و حتی بیشتر در میان است چرا که او پیش از این اتفاق یک ضربه با آرنجش هم به دی‌فرانچسکو زده بود و یک بار هم تلاش کرد با سر خود ضربه‌ای به او بزند.

کاستا پس از بازی در صفحه اینستاگرامش نوشت: من می‌خواهم از همه هواداران یوونتوس به خاطر حرکت افراطی‌ام در بازی امروز عذرخواهی کنم. من از هم‌تیمی‌هایم هم همیشه در کنارم بوده‌اند، در خوب و بد معذرت می‌خواهم. حرکتم زشت بود و حواسم هست که چه کاری انجام داده‌ام و از همه به خاطر آن عذرخواهی می‌کنم.

کاستا افزود: با این حال لازم می‌دانم روشن کنم که این یک مورد رفتاری که از من سر زده را نباید به رویکرد و رفتاری که در تمام دوران بازیگری‌ام داشتم تعمیم داد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس اعتراف کرده که کاستا احتمالاً برای مدتی طولانی محروم خواهد شد و بعید است که پیام او که در آن دی‌فرانچسکو عذرخواهی نکرده است، تخفیفی در مجازاتش به وجود آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید