رندرهای گرافیکی از ترکیب طراحی مینی با خودروهای اسپرت

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :370670

فرض کنید، سبک طراحی بدنه‌ی مینی، مورد توجه برندهای مشهوری مثل بوگاتی، بنتلی، مک‌لارن و دوج قرار گیرد. این فرایند، نتایج جالبی خواهد داشت.

خودروهای معدودی در دنیا هستند که طراحی خود را در طول دهه‌های متمادی حفظ کنند و با تغییر تست‌ها و استانداردهای ایمنی خودروسازان هماهنگ شوند. مینی شرکتی است که طراحی نسبتا ثابتی در طول زمان داشته است. مینی‌های امروزی در مقایسه با مینی‌های قدیمی بزرگترند اما استایل خاص برند سازنده را حفظ کرده‌اند. زبان طراحی مینی متفاوت است و تصور اینکه دوج، بوگاتی یا دیگر خودروهای اسپرت دنیا با استایل مینی عرضه می‌شدند، بسیار دشوار است. در ادامه شش رندر جالب از برند‌‌های متفاوت با استایل مینی را معرفی می‌کنیم.
مینی آریل

ترکیب طراحی مینی با خودروی اسپرت و سبک‌وزن آریل، محصولی منحصر به فرد می‌شود. این طرح شبیه یک آریل سقف‌دار است که تغییری بنیادی در ساختار دارد. چراغ‌های جلوی گرد، حفره هوای روی کاپوت و آینه‌های روی گارد، همه از ویژگی‌های جالب این طراح هستند.
مینی بنتلی

مینی و بنتلی هر دو خودروساز بريتانيایی هستند اما مینی خودروهای جمع و جور با کابین کوچک می‌سازد در حالیکه تمرکز بنتلی بر خودروهای بزرگ و لوکس است. ترکیب این دو حداقل در ظاهر خودرویی بريتانيایی می‌سازد که کوچک، لوکس و جذاب است.
مینی مک‌لارن

مک‌لارن دیگر خودروساز بریتانیایی متمرکز بر مدل‌های سوپر‌اسپرت با طراحی جسورانه است که آیرودینامیک را در طراحی خوبی کنترل می‌کند. این شرایط، با طراحی مکعبی مینی سازگار نیست. اما مینی مک‌لارن دماغه و چراغ‌های جلوی منحصر به فرد مک‌لارن را با کابین مینی ترکیب کرده است. درهای خودرو نیز ظاهری همانند مک‌لارن دارند.
مینی پورشه

چراغ‌های جلوی پورشه 911 با نمونه‌های گرد و درشت مینی به خوبی ترکیب می‌شوند. سقف این طرح، به مینی کوپه شباهت دارد که با ابعاد پورشه 911 هماهنگ شده است. سقف شیب دار سعی به حفظ طراحی پورشه دارد اما ناهماهنگ به نظر می‌رسد. نوار سیاه دور چرخ ها و زیر درها شباهت طراحی به مینی را کامل می‌کنند.
مینی دوج

تغییر طراحی درشت و عضلانی دوج به سایز مینی کار آسانی نیست. همچنین تبدیل لبه‌های گرد و ظریف مینی به لبه‌های تیز و عضلانی دوج هم، فرایندی پیچیده است. در نتیجه مینی دوج کمتر شبیه به مینی و بیشتر شبیه به یک دوج کوچک شده است که البته هنوز هم زیبابه نظر می‌رسد.
مینی بوگاتی

استایل بوگاتی به طرز عجیبی با استایل مینی ترکیب می‌شود. سقف صاف مینی به لبه ی C شکل منحصر به فرد بوگاتی اجازه می‌دهد تا دورتادرو درها راقرار گیرد. در جلوپنجره، طراحی نعل اسبی مشبک بوگاتی و المان‌های افقی چراغ‌ به خوبی با مینی ترکیب شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید