کرمانشاه ۲۹ روز دیگر به شبکه ریلی متصل می‌شود؟

معاون رییس جمهوری آذرماه سال گذشته وعده بهره‌برداری از خط ریلی فیروزان-کرمانشاه تا فروردین یا اردیبهشت امسال را داد، اما آیا شهر کرمانشاه تا پایان ماه جاری یعنی ۲۹ روز دیگر به شبکه سراسری کشور متصل می‌شود؟

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه اواسط آذرماه سال گذشته در بازدید از راه‌آهن کرمانشاه گفته بود: پروژه راه آهن تهران به غرب کشور در 2 بخش در حال اجراست.در بخش نخست این طرح به طول 264 کیلومتر از تهران به ساوه و همدان و در نهایت به سنندج متصل می شود.

وی با بیان این‌که تاکنون 167 کیلومتر از این مسیر ریلی ساخته شده است، یادآور شد: بخش دیگر راه آهن از ملایر به کرمانشاه نیز در 2 بخش در حال اجراست.

وی با بیان این‌‌که ریل‌گذاری بخش اول (ملایر-فیروزان) انجام شده و با تکمیل ایستگاه حداکثر تا بهمن افتتاح می شود، گفت:‌بخش دوم (فیروزان-کرمانشاه) پیشرفت خوبی داشته و فروردین یا اردیبهشت سال آینده (96) به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این‌که 149 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نیاز بود،  از در نظر گرفتن 250میلیارد تومان برای تسریع در اجرای این پروژه خبر داد.

، در ماهی که گذشت (فروردین) راه‌آهن فیروزان-کرمانشاه به بهره‌برداری نرسید، حال باید دید در 29 روز باقیمانده از دومین ماه سال پروژه مذکور تکمیل می‌شود یا خیر؟ آیا طلسم اتصال شهر کرمانشاه به شبکه سراسری راه‌آهن تا 31 اردیبهشت ماه امسال شکسته می‌شود؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید