مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد

بازرسی و نظارت ۸۹ درصد مناطق آموزشی کشور در تیر و مردادماه

    کد خبر :364468

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بیش از ۸۹ درصد مناطق آموزشی کشور در دو ماه تیر و مرداد مورد بازرسی و نظارت قرارگرفته‌اند.

علیرضاکمرئی با اشاره به آمار نظارت و بازررسی این اداره در دوماه تیر و مرداد اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۶۴۱ مدرسه که شامل ۸۹/۲۶ درصد مدارس کشور و ۶۳۳ ستاد ثبت‌نام معادل ۲۸/۸۳ درصد ستادهای منطقه‌ای استان‌های سراسر کشور مورد نظارت و بازرسی قرارگرفته‌اند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: از این تعداد ۱۶۸۰۲ مدرسه ابتدایی، ۶۸۴۸ مدرسه متوسطه اول و ۴۹۹۱ مدرسه متوسطه دوم و هنرستان بوده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۸۷ مدرسه در ۲۰ استان توسط تیم‌های نظارتی ستادی و مابقی توسط استان‌ها و مناطق مورد نظارت قرارگرفته‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی در ادامه افزود: تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل‌ها و شفافیت در دستورالعمل‌های صادرشده و گستردگی و حساسیت حوزه‌های نظارتی سبب آرامش نسبی بیشتری در فصل ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه پیامدهای این نظارت گسترده هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته است اظهار کرد: کاهش آمار مشکلات منعکس‌شده و تماس‌های تلفنی و بازدیدهای میدانی از بهبود نسبی شرایط ثبت‌نام خبر می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید