آتش‌سوزی 4 باب منزل مسکونی در کرمان

  • حوادث
  • جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲
    کد خبر :358599

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از اطفاء حریق چهار باب منزل مسکونی در شهر کرمان توسط آتش‌نشانان خبر داد.

«علی عسکری» در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این حوادث گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 12 و 41دقیقه ظهر هشتم شهریورماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از طعمه حریق شدن یک واحد منزل مسکونی آگاه شدیم.

وی محل حادثه را خیابان فلسطین برشمرد و افزود: بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن حریق توسط آتش‌نشانان اطفاء شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی هم‌چنین از اطفاء حریق یک واحد منزل مسکونی در خیابان ابوذر جنوبی خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی در ساعت 15 و 39 دقیقه روز چهارشنبه 8 شهریور رخ داد ضمن این‌که در این حادثه سیلندر گاز پیک‌نیک باعث آتش‌سوزی منزل شده بود آتش‌نشانان اعزامی در قالب دو تیم عملیاتی از دو ایستگاه سریعاً در محل حادثه حضور یافته و ضمن اطفاء حریق منزل از انفجار سیلند گاز پیک نیک و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

وی در ادامه به حادثه بعدی اشاره کرد و افزود: در ساعت 15دقیقه بامداد نهم شهریور ماه طی تماس‌های تلفنی با مرکز 125سازمان آتش‌نشانی شهر کرمان مبنی بر طعمه حریق شدن منزل مسکونی در دهستان کوهپایه بود و با توجه به مسافت سریعاً یک دستگاه خودرو اطفاء حریق به دهستان کوهپایه اعزام شد.

عسکری خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با تلاش و سعی بسیار خود را به محل حادثه رسانده و سریعاً حریق منزل مسکونی مهار کردند.

وی از یک مورد آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی شهر کرمان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد نهم شهریور به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و با توجه به این‌که مقدار زیادی لوازم و ضایعات در حیاط منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شده بود و حریق در حال پیشروی به داخل منزل بود سریعاً دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: آتش‌سوزی سریعاً و بدون اتلاف وقت توسط آتش‌نشانان مهار شد و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و در ترویج فرهنگ ایمنی کوشا باشند.

عسکری یادآور شد: علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است و خوشبختانه هیچکدام از این حوادث خسارت جانی نداشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید